|
Posta bilder på er själva! (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
Själv rakade jag mig igår, fett english
 |
|
|
| Braxen |
^^ Broshaaan va händer me frillan ? :wtf:
Hehe skämtåsido it looks good :) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
^^ Broshaaan va händer me frillan ? :wtf:
Hehe skämtåsido it looks good :) |
Ja va fan jag vet vi delade semi-ZTV frillan tidigare :) Men den kommer tillbaka, better believe it brorsan! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Visste inte vilken tråd jag skulle ta de men wtf here goes...
Körde om en gammal lastbil från Holland igår på E4an vid Solna...
Precis när jag hade kört om den så tänkte jag "Vad fan stod det på sidan om den"
Saktade ner snabbt igen och tog detta foto med min mobil :D :D :D
 |
|
|
| St_Andrew |
| Hahaha, ganska klockrent :D |
|
|
| benni |
| det är så han fraktas mellan spelningar somsagt :stongue: |
|
|
| fe_maLe |
| turnébuss undercover? :wtf: |
|
|
| Joe Nas |
| han kanske har ett åkeri vid sidan av, Shiver kanske inte sålde så bra som han trodde :wtf: |
|
|
| jofawe |
| där snackar vi kodak moment |
|
|
| printer |
| Undrar om han bor i lastbilen. :( |
|
|
| Joe Nas |

jag på min student 2004, klockan är väl cirka 14 på eftermiddan och jag har varit knöllfuller sen kl 6 på morgonen så man ser ju lite jävla borta ut kanske :D och NEJ, jag har inte hockey frillan kvar som jag hade där, ända ursäkten att jag hade då va att jag spela hockey fortfarande :wtf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Joe Nas

jag på min student 2004, klockan är väl cirka 14 på eftermiddan och jag har varit knöllfuller sen kl 6 på morgonen så man ser ju lite jävla borta ut kanske :D och NEJ, jag har inte hockey frillan kvar som jag hade där, ända ursäkten att jag hade då va att jag spela hockey fortfarande :wtf: |
http://www.martylloyd.com/artist_d/...syr_lyrics.html
:toothless :D |
|
|
|
|