|
Posta bilder på er själva! (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| ExOn |

Besvärad av kameran. Var tokbäng. |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Nu är det så att min hand är vinklad bort från kameran och ger illusionen att mina fingrar är korta!
w8 så ska jag visa era små glin.

(penna som mätstock naturligtvis)
:p |
Två ord:
PHOTOSHOP! :tongue2 |
|
|
| ExOn |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Två ord:
PHOTOSHOP! :tongue2 |
Det är ETT ord. :tongue2: |
|
|
| staz |
| hahahah... 'I got attitude - tråden' U YO |
|
|
| Braxen |
Lagfest i maj, tror ja d va, rätt slirig ..

Poolparty i somras, rätt slirig ..

Stamkrogen i nynäs nångång i våras, rätt slirig ..

Stamkrogen nångång i våras, with mah girls, rätt slirig ..
 |
|
|
| hustler |
Nyaste bilden jag kunde hitta, den är väl 2 måndader gammal eller liknande.
 |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Braxen
Lagfest i maj, tror ja d va, rätt slirig ..
|
Så om man ska känna sig hipp och inne i sthlm så ska man säga "slirig"... :p |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Så om man ska känna sig hipp och inne i sthlm så ska man säga "slirig"... :p |
Eh, bara ett finare ord för "dyngrak" (y) |
|
|
| Glorie |
| det roliga e att jag och Aendy såg en kille på en kryssning en gång och vi var båda bergis på att det var du Hustler. (hade sett nån bild tidigare här på forumet) Efter ett tag gjorde jag slag i saken och gick fram och frågade (tack och lov inte "om det var Hustler") :p men jag frågade "om han hängde på Tranceaddict" :p men det gjorde han inte, så då vare typ bara att ursäkta sig och vända på klacken. Lagom pinsamt :p Ser nu att det verkligen inte var du.. lite tvivel hade jag allt att han kanske bara snabbt ville bli av med mig :D |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by hustler
Eh, bara ett finare ord för "dyngrak" (y) |
Förstod det. :p |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Glorie
det roliga e att jag och Aendy såg en kille på en kryssning en gång och vi var båda bergis på att det var du Hustler. (hade sett nån bild tidigare här på forumet) Efter ett tag gjorde jag slag i saken och gick fram och frågade (tack och lov inte "om det var Hustler") :p men jag frågade "om han hängde på Tranceaddict" :p men det gjorde han inte, så då vare typ bara att ursäkta sig och vända på klacken. Lagom pinsamt :p Ser nu att det verkligen inte var du.. lite tvivel hade jag allt att han kanske bara snabbt ville bli av med mig :D |
Haha :tongue2
Glorie, hur ser du ut? Tror jag aldrig har sett en bild på dig faktiskt. |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Så om man ska känna sig hipp och inne i sthlm så ska man säga "slirig"... :p |
Duh, jag ville bara ha en 'röd tråd' genom bilderna såattsäga .. :wtf: |
|
|
|
|