|
Posta bilder på er själva! (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by November
Hehe vet vem du är nu ;)
Kommer ursprungligen från chberg.. så därför vet du nog inte vem jag är.. har bara bott i Arvika i ung 5 år.. |
hehe min mormor och morfar har sommarhus utanför charlottenberg ;) (antar det var det du menade med chberg?) |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehe min mormor och morfar har sommarhus utanför charlottenberg ;) (antar det var det du menade med chberg?) |
yup :)
Charlottenberg var precis det jag menade.. :)
Utanför alltså? Eda eller koppom.... nyfiken som alltid :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by November
yup :)
Charlottenberg var precis det jag menade.. :)
Utanför alltså? Eda eller koppom.... nyfiken som alltid :D |
grannerud är väl det närmsta stället med ett namn typ :p adolfsfors är aningen större så du kanske vet vart det ligger iaf? ganska nära det iaf ;) :p |
|
|
| Elscorpio |
| quote: | Originally posted by November
Hehe vet vem du är nu ;)
Kommer ursprungligen från chberg.. så därför vet du nog inte vem jag är.. har bara bott i Arvika i ung 5 år.. |
Ah då är jag med... Menar du allvar med att du vet vem jag är eller försöker du bara retas :) Ge mig isf en hint på hur du vet det... (ok arvika är ju inte direkt allt för stort :) |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Elscorpio
Ah då är jag med... Menar du allvar med att du vet vem jag är eller försöker du bara retas :) Ge mig isf en hint på hur du vet det... (ok arvika är ju inte direkt allt för stort :) |
Hmm *hint*container*/hint* Om jag har rätt nu :rolleyes: |
|
|
| Hauken |
Jaha är väl dags för mig med då.
Aaaaaaaaaaaand in teh yellow;
 |
|
|
| Elscorpio |
| quote: | Originally posted by November
Hmm *hint*container*/hint* Om jag har rätt nu :rolleyes: |
Hrm... Container?
Det enda jag kan koppla till en container är städ & miljö på festivalen. Jobbade du för mig -98? eller jobbade du för Stefan och Markus? :D Annars så fatta jag inte hinten :tongue2 |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Elscorpio
Hrm... Container?
Det enda jag kan koppla till en container är städ & miljö på festivalen. Jobbade du för mig -98? eller jobbade du för Stefan och Markus? :D Annars så fatta jag inte hinten :tongue2 |
Hehe alltså.. jag kan ju faktiskt missta mig också :crazy:
Men jag har ingen lust att utveckla det på ett forum direkt..
Men om du vet vem Myran (Fredrik Myhrberg) så kanske det ringer en klocka.. Har för mig att han var litt involverad
:o |
|
|
| Elscorpio |
| quote: | Originally posted by November
Hehe alltså.. jag kan ju faktiskt missta mig också :crazy:
Men jag har ingen lust att utveckla det på ett forum direkt..
Men om du vet vem Myran (Fredrik Myhrberg) så kanske det ringer en klocka.. Har för mig att han var litt involverad
:o |
Hmm... Jo Myran vet jag vem det är... han umgicks mkt med min kusin, men containern kopplar jag inte så det kanske är fel person du tänker på ändå, eller så har jag kasst minne :) |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Elscorpio
Hmm... Jo Myran vet jag vem det är... han umgicks mkt med min kusin, men containern kopplar jag inte så det kanske är fel person du tänker på ändå, eller så har jag kasst minne :) |
Eller så snackar han en massa sk!t :toothless
Skulle ialf inte förvåna mig heh :tongue3 |
|
|
| Elscorpio |
| quote: | Originally posted by November
Eller så snackar han en massa sk!t :toothless
Skulle ialf inte förvåna mig heh :tongue3 |
Nu fattar jag ännu mindre... :conf:
Arvika är litet och det finns tusentals historier om alla där tror jag, men jag och containrar vad jag nu har för koppling är motpoler... håller mig helst borta från dem om jag inte har en massa skräp att göra mig av med. hm... :) |
|
|
| Cloudburst |
Paintballing igår med folk från klassen på Chalmers... :D
Vänster...

Åter igen vänster...

Och igen...
 |
|
|
|
|