|
Posta bilder på er själva! (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
Har inte bjudit på en bild på mig själv än. Men tiden är mogen nu så är här har ni! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tänkte visa en bild på mig från igår när jag var på Monday Bars första sommarfest...
Står här med Camilla.
Hihi :gsmile: |
|
|
| jofawe |
vilken söt bild på dig Stefan :)
ny kamera? :nervous: |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tänkte visa en bild på mig från igår när jag var på Monday Bars första sommarfest...
Står här med Camilla.
Hihi :gsmile: |
steve, var camilla på hernan cattaneo och tog bilder? |
|
|
| Cloudburst |
Här e min fot... :toothless
 |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Här e min fot... :toothless
|
Den ser rätt tjock ut hörru :D |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by zoric
Den ser rätt tjock ut hörru :D |
Det är den icke! :D |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Det är den icke! :D |
Hehe, Man ser ju inte hur lång den är, Hur lång? |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
28 cm :p |
Ungefär som den där linjalen alltså, I guess :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Här e min fot... :toothless
|
herrejäääävlar vilket hårigt ben du har!
du å steve borde starta klubb med er kroppsbehåring :)
(därmed inte sagt att det är något dåligt med kroppsbehåring!) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by jofawe
herrejäääävlar vilket hårigt ben du har!
du å steve borde starta klubb med er kroppsbehåring :)
(därmed inte sagt att det är något dåligt med kroppsbehåring!) |
jag har också håriga ben, som fan. alla rakar sig inte, i guess :D :D |
|
|
|
|