|
Posta bilder på er själva! (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Förskräckligt att inte dagens ungdom har råd med ett par hela byxor !
..har typ farmor sagt till mig när jag har haft något liknande på mig :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Länge sen man postade här och ja de flesta vet väl hur fan jag ser ut men wtf.
Från min spelning på kryssen!

Foto: Laszlo Mag
Tack Lasseman! |
|
|
| jofawe |

Ett nytt fint på mig =)
Foto: Tigern |
|
|
| reveal |
Bäst hitintills :haha: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Bäst hitintills :haha: |
Jag fick fan bromsspår i byxan när jag såg Patrik på kryssen, han såg benhård ut med sin Don't Hassel the Hoff t-shirt! :nervous: |
|
|
| Laszlo |
Lugna puckar - fakturan är redan påväg! ;)
Här är jag då, lika snygg som vanligt :nervous:
 |
|
|
| mr_fisken |
Kram till damen som hittade mina solglasögon (dock trasiga men bättre än inget) :D
Ska väl ha varit du som tagit bilden Jofawe men jag har verkligen inget minne av det. Har du ?:rolleyes: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Ska väl ha varit du som tagit bilden Jofawe men jag har verkligen inget minne av det. Har du ?:rolleyes: |
Erhm .. näe, jag har inget minne av att jag tog det :)
Tror det var strax efter jäger-racet med Joel ... erhm ..
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag fick fan bromsspår i byxan när jag såg Patrik på kryssen, han såg benhård ut med sin Don't Hassel the Hoff t-shirt! :nervous: |
Jag är alltid stenhård :whip:
Btw.. jag måste skaffa mig större kamera..
 |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by jofawe
Btw.. jag måste skaffa mig större kamera..
|
hahaha du får hålla kameran med pincett eller något ;) |
|
|
| Braxen |
| [ot]fede check your pm ..[/ot] |
|
|
| fe_maLe |
dags att bidra till den här tråden me kanske me ett litet mug shot på mej...maja goes blonde!!!:p
 |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
|
i die :happy2: |
|
|
|
|