|
Posta bilder på er själva! (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| AnD |
jag osv. |
|
|
| Endre |

packad?
|
|
|
| zamson |
En polare tog den här på mig i skolan idag... skulle se mystisk ut... d e därför jags er ut som ett mongo :p
Lägger upp en bättre bild när jag har en ;) |
|
|
| Vizay |
| jaG vill göra en bildrequest nu....robstar fixa bild! :D vill se hur du ser ut pöjk! ;) |
|
|
| lonne |
| Jag ska slänga upp en inom kort, ska bara be polaren skicka någon bild. |
|
|
| keiwan |
 |
|
|
| NooN |
En lite nyare bild på mig:
 |
|
|
| Glorie |
tjaaaaaaa. ja har fixat digitalkamera nu å tagit en bild som e färskare än er mjölk där hemma i kylskåpet.
dock gör sig inte bilden rättvis, för jag e blondare än så :p

och neeee, ja har inget reflexband på mig :p det e blixten :) hoho, som jag ännu inte förstått mig på HUR man tar bort :p
sååååååååå, nu kan alla komma å säga HEJ till mig på Tracid-festen i Linköping ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
tjaaaaaaa. ja har fixat digitalkamera nu å tagit en bild som e färskare än er mjölk där hemma i kylskåpet.
dock gör sig inte bilden rättvis, för jag e blondare än så :p

och neeee, ja har inget reflexband på mig :p det e blixten :) hoho, som jag ännu inte förstått mig på HUR man tar bort :p
sååååååååå, nu kan alla komma å säga HEJ till mig på Tracid-festen i Linköping ;) | oj oj oj vilken snygging ;) tyvär så kommer jag inte till tracid men ska hålla ett öga öppet på nästa :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
tjaaaaaaa. ja har fixat digitalkamera nu å tagit en bild som e färskare än er mjölk där hemma i kylskåpet.
dock gör sig inte bilden rättvis, för jag e blondare än så :p

och neeee, ja har inget reflexband på mig :p det e blixten :) hoho, som jag ännu inte förstått mig på HUR man tar bort :p
sååååååååå, nu kan alla komma å säga HEJ till mig på Tracid-festen i Linköping ;) |
heh, har du tagit kort på dig själv mha en spegel? :p
kunde du inte bett nån polare ta kortet på dig eller nåt?
Men men vi fick ju se lite iaf!
Ljuger spegelbilden eller är det en ring jag ser på "DET" fingret? :eyes: :) |
|
|
| mindshooter |
vilka fina axel-armar du har...
Kul o se att du träder fram med bild glorie :) |
|
|
|
|