|
Posta bilder på er själva! (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| nosfea |
| quote: | Originally posted by Kamelen
villka är människor.. eller villka är killarna runtomkring dig? .. gärna adress o personnummer..
nää ska man våga lägga upp bild på sig själv? =) kommer säkert nån på stan se o skriker från andra sidan gatan "TJEEEEEENA KAMELEN..DET ÄR JAG.. RAZOR-DEATH-FROM-HELL från SWETA" och då skämms jag o vill ner under markennivån =( |
hahah du är för rolig...
http://paraglider.no-ip.com/displayimage.php?album=21&pos=20
jag till höger på bilden! |
|
|
| St_Andrew |
| tsss kamelen, tror du inte vi känner igen en kamel iaf? finns inte så många i detta landet... :p så visa oss nu en bild så vi slipper leta efter dig :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by nosfea
Originally posted by Kamelen
Originally posted by Kamelen
villka är människor.. eller villka är killarna runtomkring dig? .. gärna adress o personnummer..
nää ska man våga lägga upp bild på sig själv? =) kommer säkert nån på stan se o skriker från andra sidan gatan "TJEEEEEENA KAMELEN..DET ÄR JAG.. RAZOR-DEATH-FROM-HELL från SWETA" och då skämms jag o vill ner under markennivån =(
|
:stongue: :stongue: vart hitta du det där.. jamåste ha missat.. de där va faen de roligaste jag läst på TA på mycke länge...hohohohooh:stongue: Kamelen asså ;) hoho...ingen hejd på dig ;)
St_Andrew... ähh sluta! :) ni går ju på som ångvältar :) säkert bara avundsjuka ;) |
|
|
| Sorrow |
Från min kommande hemsida.. ;)
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jaja då vet jag precis vem du är... nu minns jag mer tudligt när vi surrade nere på Dianas källare... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Vilket? |
Kan väl säga att det är ett litet internskämt från TC2Y, tror det va dbl som sa det :)
| quote: | Originally posted by Glorie
va inte så taskiga!!!!! Connector ser bra ut!!! |
Hejda sig lite nu va :clown:
Jag tror Connector tål detta...
Alla som har träffat Jonas (hoppas jag inte skrev fel namn nue :eek: ) IRL vet väl vilken skön grabb han egentligen är:toothless |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Kamelen
han är snygg.. fast inte lika sechzig som kamjewlen! |
här överdriver man lite granna |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Kan väl säga att det är ett litet internskämt från TC2Y, tror det va dbl som sa det :)
Hejda sig lite nu va :clown:
Jag tror Connector tål detta...
Alla som har träffat Jonas (hoppas jag inte skrev fel namn nue :eek: ) IRL vet väl vilken skön grabb han egentligen är:toothless |
booho, nu blir jag fan hårdrockare! :( :( :( :(
eller inte...
Japp, det var dbl som började med det hela på TC2Y :) Sen tyckte alla det var jätteroligt att reta mig... men jag kommer igen! Någon gång ger jag igen 10x :p :)
Och det är lungt, bara bra att folk retar mig lite. Annars blir jag för kaxig :)
Aendy: FU 3 ;)
Glorie: Tack, *cyberpuss* ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Connector
booho, nu blir jag fan hårdrockare! :( :( :( :(
|
du skulle la skaffa långt hår o hadbanga ditt hår i mitt ansikte eller va det va.. haha :p |
|
|
| jofawe |
| Guuuud så du ser ut Connector ... oj oj oj :) |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by dbl
du skulle la skaffa långt hår o hadbanga ditt hår i mitt ansikte eller va det va.. haha :p |
Den dagen kommer.... jag lovar :p
jofawe: blev du helt till dig nu eller? :) |
|
|
| hustler |
Eftersom alla postar bilder på sig själva tänkte jag bjuda till, den här är från i mitten av sommaren men jag har nyligen klippt mig och har kort hår.
Håll till godo. |
|
|
|
|