|
Posta bilder på er själva! (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
Duh, jag ville bara ha en 'röd tråd' genom bilderna såattsäga .. :wtf: |
Om man tittar på resultatet så lyckades du med en stjärna i kanten.
 |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by hustler
Om man tittar på resultatet så lyckades du med en stjärna i kanten.
|
thats what i'm talkin' about ! |
|
|
| jofawe |
| okej.. lite slirig då alltså :P |
|
|
| dbl |
här e en gammal bild på mig.. haha
vet inte om jag redan har visat den här, men här är den igen isåfall :p
 |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by hustler
Haha :tongue2
Glorie, hur ser du ut? Tror jag aldrig har sett en bild på dig faktiskt. |
Det är det inte många som har lyckats med över huvud taget faktiskt ;)
Glorie är duktig på att känna av när en kamera är i närheten :)
Men frågar du henne riktigt snällt å smörar lite extra så kanske hon visar dig en, hon e ju faktiskt jättesnäll även fast man kan tro att hon bits ibland ;) |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by dbl
här e en gammal bild på mig.. haha
vet inte om jag redan har visat den här, men här är den igen isåfall :p
|
Gillar hur slipsen matchar skidglasögonen. :) |
|
|
| Glorie |
bits? :eyes: :cool:
det har ju postats ett fåtal på mig på forumet... en med martijn (scul), en med SWE_TRANCE när vi hade på oss våra Trance och Addict-tröjor på Trance Energy :D :D :D och så den här med Sipowitz :D
Sen finns det ju Ytterligare en på http://sweta.mine.nu
Fast tyvärr verkar den sidan ligga nere nu. Sist jag hörde vem som hade ansvar för den så var det Steve? Eller misstar jag mig? Nån annan kanske har tagit över driften sen sist jag hörde, vilket ju var ett par månader sen iofs :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
Sen finns det ju Ytterligare en på http://sweta.mine.nu
Fast tyvärr verkar den sidan ligga nere nu. Sist jag hörde vem som hade ansvar för den så var det Steve? Eller misstar jag mig? Nån annan kanske har tagit över driften sen sist jag hörde, vilket ju var ett par månader sen iofs :p |
Jo det är jag som har hand om den... tyvärr ligger servern nere just nu då den blivit hackad... är inte superbra på sånt därna skit men den ska upp igen snart... |
|
|
| anuga |
Hade tänkt starta ett litet galleri ;) om ni har lust, kan ni alltid ladda upp era bilder där tills jag pillat ihop ett eget lite mer "coolare" galleri.
http://gallery.anuga.se/v/sweta/
Logga in som
användare:sweta
hemligaordet:SwedishTA
Bilderna kan vara huuuuuuuuuuuuuur stora som helst, de görs om till max 500x500 så större än det är att rekommendera, orginalen sparas om storleken ändras senare :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
bitig.. |
Vänta nu, var du på kryssen Jenny?! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Man ser ju inte att det är jag men det är de ;)
Dock inte så bra tagen eller i ett bra ögonblick...
Från i onsdags när orkanen Maria var på besök i Sverige... :)
 |
|
|
| Glorie |
wooo :eyes: kan du surfa? :) surfare is the !
| quote: | Originally posted by anuga
Hade tänkt starta ett litet galleri ;) om ni har lust, kan ni alltid ladda upp era bilder där tills jag pillat ihop ett eget lite mer "coolare" galleri.
|
jag tycker det e bra och kul att det finns ett spec. sweta-galleri. Det var ju även tanken med sweta.mine.nu. Kan du inte få alla bilder från steve så länge? När den sidan kommer upp igen spelar det ju ingen roll att bilderna ligger på två platser. Bättre att en fungerar än att ingen sida gör. Dessutom har ju alla redan laddat upp bilder till den andra, (d.v.s. givit sitt OK att publicera dem på nätet) så därför borde de inte göra nåt att lägga dem på din sida också.
sen när sweta.mine.nu fungerar igen, tycker jag att ni borde skapa nån "gruppbildsavdelning" på den hemsidan också! finns ju en del nu! astufft! :):D |
|
|
|
|