|
Posta bilder på er själva! (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by montana
steve, var camilla på hernan cattaneo och tog bilder? |
Det frågade jag aldrig henne men på torsdag ska hon skicka över bilder från 5 fester som jag ska lägga upp på Liquid så det är inte helt omöjligt =)
Tre av dom var skogsfester iof. |
|
|
| Laszlo |
Välkommen till klubben :)
Alla mina polare jävlas med mig för att jag är hårig som en schimpans. :) I don't give a rats ass...jag har inget som helst problem med det. Den dagen jag rakar bröstet eller benen har jag fan förlorat vettet. Om någon kräsen idiotbrud tycker att det är avtändande så är det ingen annan än hennes problem - det sista jag tänker göra är att rätta mig efter någon annan... no... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
herrejäääävlar vilket hårigt ben du har!
du å steve borde starta klubb med er kroppsbehåring :)
(därmed inte sagt att det är något dåligt med kroppsbehåring!) |
PICS or stfu ! :toothless
| quote: | Originally posted by Laszlo
Välkommen till klubben :)
Alla mina polare jävlas med mig för att jag är hårig som en schimpans. :) I don't give a rats ass...jag har inget som helst problem med det. Den dagen jag rakar bröstet eller benen har jag fan förlorat vettet. Om någon kräsen idiotbrud tycker att det är avtändande så är det ingen annan än hennes problem - det sista jag tänker göra är att rätta mig efter någon annan... no... |
Jag har träffat brudar som inte pallar fjollkillar som rakar bort sin buske på bröstet. Många som tänder på det, en del gör det inte... smaken e som baken.... hårig i vissa fall :D |
|
|
| Cloudburst |
| Lite mans-hår är aldrig fel enligt mig... |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
PICS or stfu ! :toothless
Jag har träffat brudar som inte pallar fjollkillar som rakar bort sin buske på bröstet. Många som tänder på det, en del gör det inte... smaken e som baken.... hårig i vissa fall :D |
Hehe, Kung :D
Håller med! :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
PICS or stfu ! :toothless
Jag har träffat brudar som inte pallar fjollkillar som rakar bort sin buske på bröstet. Många som tänder på det, en del gör det inte... smaken e som baken.... hårig i vissa fall :D |
jag sa iofs att jag INTE hade håriga ben heller ... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fortsätter spinna vidare på ämnet om manligt kroppshår genom att visa ett par bilder som togs tidigare ikväll (6 juli)
Var ut på sjön med några från jobbet i Stockholms skärgård...
2 båtar
Båt 1: Flipper - 6½ meter, 170hk, 45 knop
Båt 2: Bayliner - 9 meter, 250hk V8
Här är ett 1min klipp när vi åker fort med båt 1, vita båten vi passerar är båt 2, på slutet pekar dom på min frilla som står rakt upp av blåsten... badade 30 min innan :gsmile:
http://progg.mine.nu/images/battur_2005-07-05_02.avi



 |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
|
Är detta båt 1 eller båt 2? Ser lite stort ut för att vara 9 meter... :toothless |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fortsätter spinna vidare på ämnet om manligt kroppshår genom att visa ett par bilder som togs tidigare ikväll (6 juli)
Var ut på sjön med några från jobbet i Stockholms skärgård...
2 båtar
Båt 1: Flipper - 6½ meter, 170hk, 45 knop
Båt 2: Bayliner - 9 meter, 250hk V8
Här är ett 1min klipp när vi åker fort med båt 1, vita båten vi passerar är båt 2, på slutet pekar dom på min frilla som står rakt upp av blåsten... badade 30 min innan :gsmile:
http://progg.mine.nu/images/battur_2005-07-05_02.avi
|
Jag vill också ha en Bayliner..
Återkommer med fler sommriga (och håriga) bilder när vi lagt mina föräldrars båt i östersjön.. hehe.. |
|
|
| Laszlo |
En bild jag råkade snubbla över på ett av polarnas gallerier. Taget tidigt i våras på en grillfest vi på styrelsen i studentradion hade :)
 |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever

|
Är det kyrkviken vid Lidingö, ser precis ut som ekholmsnäsbacken där borta:D
(Bor själv på lidingö) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Är det kyrkviken vid Lidingö, ser precis ut som ekholmsnäsbacken där borta:D
(Bor själv på lidingö) |
Japp :) |
|
|
|
|