|
Posta bilder på er själva! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
andrew :p hrmm hrrrrm :D :D hoho.. shhhhhh :p neee, ja vet... Im working on it ;) ja har ju ingen digitalkamera :p hade ja haft de! dåå jeevlar :)
Jag tror de svenska TA'sen e de snyggaste på HELA forumet... om man ser per capita :) alltså..vi e ju inte så många.. men aaa, ni fattar :cool:
teski, neee.. ja gilla den rosa mycker mera :) Jäv*igt snygg måste ja säga.. skulle ja vilja ha själv :) |
|
|
| teski |
| quote: | Originally posted by Glorie
andrew :p hrmm hrrrrm :D :D hoho.. shhhhhh :p neee, ja vet... Im working on it ;) ja har ju ingen digitalkamera :p hade ja haft de! dåå jeevlar :)
Jag tror de svenska TA'sen e de snyggaste på HELA forumet... om man ser per capita :) alltså..vi e ju inte så många.. men aaa, ni fattar :cool: |
*skrattar*
Mjo Glorie, jag har allt hört att de vill se bilder på dig :D
Har du ingen bild alls på din dator.. jag kan lägga upp den åt dig på ngn av mina ftp-platser? :)
mvh/teski |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja känner bara inte för att lägga upp en bild till allmänt förfogande... |
Guess this would be a reason.
Av diverse anledningar så kommer nog inte jag heller någonsin figurera med bild häromkring. Inte någon tydlig iaf :) |
|
|
| ScuL |
| jag har faktiskt bilder (i dåligt kvalität) av glorie men ska inte posta utan hennes tillstånd |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag har faktiskt bilder (i dåligt kvalität) av glorie men ska inte posta utan hennes tillstånd |
hmmmmmmm...wtf? :D har du??? :) från Qontact eller vaddå? :)
Aendy.... hohoho... jäklar, jasså ja skrev så!? :) njaaa... ja kanske faller för grupptrycket :) får se
teski, joooe... ja har säkert 40 bilder på mig själv på datorn :) men ja kan inte posta vasomhelst :D eftersom vi har minderåriga här.. haha, skojar bara ;)kan scanna in ev bilder å slänga upp på min ftp senare, när ja framkallat rullen från superhelgen i Örebro :) tror nog ja fastnade på kort, trots att ja hatar kameror :) så kanskeeee... kan ja ta nån sån bild.. eller så får vi vänta lite längre :) :) :) |
|
|
| dbl |
fick en adress till en sida med bild på dig en gång glorie ju, men den bilden va ju så liiiiiten :/
såg ju knappt något.. så jag vill ha en större bild :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmmmmmm...wtf? :D har du??? :) från Qontact eller vaddå? :)
|
japp :) |
|
|
| teski |
| quote: | Originally posted by dbl
såg ju knappt något.. så jag vill ha en större bild :) |
*skrattar* ha ha ha.. där var det ord o inga visor ;)
Kräsen... that guy knows what he want :D |
|
|
| Vizay |
de där e visserligen taget 2002 men jag ser inte så annorlunda ut nu så de får gå :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
trots att ja hatar kameror :) |
Du är ju inte ensam.. fan jag vet inte varför men jag kisar alltid på kamera så jag ser ut som den där killen från "tredje klotet från solen" |
|
|
| Nyx |
<---
nu ska jag synas i avataren ;) |
|
|
| mindshooter |
Japp, svenska TAs är faktiskt dom snyggaste...helt klart :)
Im like a living evidence :disbelief

 |
|
|
|
|