|
Posta bilder på er själva! (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
annars har jag en webserver som nästan e upep 24/7, så jag hostar gärna, vet dock inte om jag har tid att fixa en hemsida just nu bara... | Som sagt... mitt hinder har vart en server så...
Ja kan göra en... ge mig ett konto på din FTP där jag kan uppa allt och sen är det bara att jag börjar samla bilder... |
|
|
| St_Andrew |
| kolla din pm inbox nu så ska du se :) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by JayBee
nekholm: kommer du från mehico eller? :toothless :toothless :stongue:
|
Nope, kommer från och har alltid bott i Finland :p Ser jag ut som en Mehicoare? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by nekholm
Nope, kommer från och har alltid bott i Finland :p Ser jag ut som en Mehicoare? | hehe jo det kan man säga ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by nekholm
Eller en relativt bild på mej (från 29.10):
|
Ännu en till citat-tråden? |
|
|
| Smekbar |
här e jag... lite trött... men men.. :)
 |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ännu en till citat-tråden? |
Hehe, varsågod bara :) Skulle ju stå "En relativt ny bild.." |
|
|
| dbl |
tänkte att ni kunde ta o få se ett nytt litet foto på moi :)
 |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
tänkte att ni kunde ta o få se ett nytt litet foto på moi :)
|
ohh, ingen dålig porrbelysning du smällt upp där.. :D |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
ohh, ingen dålig porrbelysning du smällt upp där.. :D |
Haha :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
ohh, ingen dålig porrbelysning du smällt upp där.. :D |
hehehehehe.... klaaaaaaart :D :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ryyykande färsk bild som min arbetskamrat tog imorse :)
 |
|
|
|
|