|
Posta bilder på er själva! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
hähä va söt du e endre...hade nästan glömt hur du såg ut :D
btw va ere för lurar som ligger på techen? tycker jag känne rigen dom men jag e inte säker :) |
|
|
| Vizay |
| ahhh såg nästan det.´...likadana som mina, därför dom såg bekanta ut.....btw har du nån aning om hur man får bort matolja från själva muffdelen på dom? :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
ahhh såg nästan det.´...likadana som mina, därför dom såg bekanta ut.....btw har du nån aning om hur man får bort matolja från själva muffdelen på dom? :p | Men muffen ska va lite "oljig".... skönare då...
Men vad pratar jag om nu då.... ja just det ja... SONY headphones... :gsmile: |
|
|
| robstar |
Resident Evil bilden va fet! Du ser ju ut som en Zombie där. ;)
:D
| quote: | | Men muffen ska va lite "oljig".... skönare då... |
:nervous: |
|
|
| Endre |
Robstar: :D
"oljig" ??...hmmm...måste missat nåt här.
|
|
|
| Vizay |
hahaha som gjort för misstolkning.....no coments säger jag bara :D
ne men jag hade krig med en pizzasallad idag osså fick jag olja på öronen verkar det som för hörlursmuffen (ingen annan muff!!) e aldeles smetig av matolja :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Men va fan... jag skojade ju ! :happy2: :rolleyes: |
Hehe det var ingen som hajade min grej dära :p
ATt bråka med någon som sägera att kärlek börjar med bråk var iaf själva poängen haha......hah...eller så var det inte så kul... |
|
|
| Vizay |
| mind: jo nu när du påpekar det så vare ganska skoj...tycker jag iaf...bara att jag va så trög så jag fattade inte innan :D |
|
|
| ShyTrance |
D va längesen jag postade min senaste bild
^så här ser jag ut nuförtiden :toothless :cool: Cool va? :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
så här ser jag ut nuförtiden :toothless :cool: Cool va? :p |
Mennnnnn!!!!! Va SÖT!!!!! :) ;) |
|
|
|
|