|
Posta bilder på er själva! (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
Tagen kl 9 imorse när jag väntade på spårvagn, efter en bilresa hem från ett "skogsrave". Jag ser trött ut men är inte trött. Ska nog sova ikväll som vanligt eller så.
 |
|
|
| mr_fisken |
vet inte om jag postat här nångång men här är en bild från senaste kryssen
till höger -------->
 |
|
|
| ExOn |

Rock with ur out!
Under MoS Axwell setet. |
|
|
| Laszlo |
yours truly, idioten i hockeyhjälmen, i våra sprillans nya Pudas-tröjor :) Sålde slut på i princip alla 50 ex. under en kväll :)

Vad tycker ni förresten om mitt dansgolv (ovan) som jag splattrade sönder när vi målade om för någon månad sedan? :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
 |
Var tog den fjärde personen ivägen, och varför ser du att vara i sjätte himmlen :rolleyes: hehehe *joke*
o sen la jag märket till att det inte är samma personer :haha: |
|
|
| Laszlo |
| Så ska det fan ta mig se ut...inget jävla fjantklappande på låret vid sidan om dansgolvet med händerna i byxfickan där inte. Schyssta bilder Zoran... |
|
|
| Pjox |
Söta bilder på er allesamans!
Jag tycker att dansgolvet ser välldans fint ut Laszlo |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Så ska det fan ta mig se ut...inget jävla fjantklappande på låret vid sidan om dansgolvet med händerna i byxfickan där inte. Schyssta bilder Zoran... |
Yay :toothless
Här kommer en till :D

Där har vi en till bild från Rank & Signum i Norrköping. Jag blir så jävla sugen på att åka med MondayBar-kryssen när jag ser hur kul det var i Norrköping.
Synd att mina kompisar inte gillar att gå ut på sådana här ställen, eller att de inte vill, utan att de älskar de där cheesefesterna :< |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by zoric
Synd att mina kompisar inte gillar att gå ut på sådana här ställen, eller att de inte vill, utan att de älskar de där cheesefesterna :< |
Häng med på ett par fester så har du snart nya vänner vettu :)
Och sen är du inte beroende av dina "cheeesepolare" :toothless |
|
|
|
|