|
Posta bilder på er själva! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| NooN |
:eyespop: WACKA WACKA :eyespop: |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by reveal
direkt? :stongue: du har ju för fan tänkt på vad han menade sedan den 25 november förra året, då han skrev inlägget :p :crazy: :stongue: |
rofl :stongue: :stongue: |
|
|
| Connector |
Ny bild på mig
 |
|
|
| RebeL9 |
ok känner att grupptrycket blev för stort så här är en nyare bild på mig tagen för någon månad sedan. :/
 |
|
|
| SWE_TRANCE |
okey... my turn.. this is me :)
Tyvärr hade jag ingen bild med min TA-tröjja ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
direkt? :stongue: du har ju för fan tänkt på vad han menade sedan den 25 november förra året, då han skrev inlägget :p :crazy: :stongue: |
hehehehe.. eller så såg jag inlägget nu då ;)
kan ju bero lite smått på lumpen.. missade ju en deeeeel då typ ;) |
|
|
| teski |
| quote: | Originally posted by Nicke
Taget i början av sommaren (med webcam, därför lite sämre kvalitet), nu har jag lite längre hår, och är ganska mycket skäggigare också. |
Awww.. vad söt du är Nicke *kramar om* ;)
Här har ni mig.. alla som bryr sig ;)
 |
|
|
| mindshooter |
teski! Fan va roligt med fler tjejer pa boarden, hemskt valkommen :)
Har ar en bild pa mig, steveTranz4ever och Scul.
Fran vanster: Steve, Mindshooter, Scul
:) |
|
|
| teski |
Heh.. tack så mkt :D
Skönt med ett varmt välkomnande..
Annars brukar det vara andra toner *skrattar*
Glad att ni inte är sådana... :) *nickar*
Fint kort mindshooter :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by teski
Annars brukar det vara andra toner *skrattar*
|
vaddådåå? SKÖÖÖÖÖN SIG :) Astuff :D
Ahhhhhhh.....va alla ser fina & schysta ut..nu blir ja glad :) Snart måste vi ju ha nån gathering juuue :p Blir mer påtagligt sådär, när man sett bilder :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
Ahhhhhhh.....va alla ser fina & schysta ut..nu blir ja glad :) Snart måste vi ju ha nån gathering juuue :p Blir mer påtagligt sådär, när man sett bilder :) |
tycker jag med, en fet TA fest, i örebro :p
det saknas fortfarande en bild på dig glorie =) |
|
|
| teski |
Glorie, ha ha ha.. glad du gillade min sig :P
Men så speciell är den inte ...
En till av alla mina sig's :P

Photoshop and I are like... *this close* to eachother ;) |
|
|
|
|