|
Posta bilder på er själva! (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Laszlo
;) |
tro't eller ej men du va varken nykter eller pigg? :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Vizay
tro't eller ej men du va varken nykter eller pigg? :p |
är det så uppenbart? :toothless |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
Senaste bilden jag kunde hitta på mig
tro't eller ej men jag va faktiskt helnykter å inte alls spec. trött där :p
från ferryfesten på mondo för de som undrar :) |
Eftersom det är JAG som tagit kortet på Vizay här så kan jag intyga att han var toknitad och kunde knappt stå upp :nervous: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jofawe
Eftersom det är JAG som tagit kortet på Vizay här så kan jag intyga att han var toknitad och kunde knappt stå upp :nervous: |
varpå jag några timmar satte mig och körde hem :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
varpå jag några timmar satte mig och körde hem :p |
du är ju livsfarlig peter .. hahah |
|
|
| Cloudburst |
:p |
|
|
| montana |
| rätt moget, nä skämta bara, ditt långfinger är för kort |
|
|
| lacksesepsotygh |
klåvvdburst har dagisfingrar jämfört med COR-horan clovis86
 |
|
|
| ShyTrance |
| dom två liknar ju varandra haha :p |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
:p |
det här var ganska drygt :p |
|
|
| DjAviander |
Jag kan också, jag kan OCKSÅ! :haha: (Taget hemma hos en kompis)
Nyaste bilden på mig är dock (2005/12/09):
Andra bilder finns att beskåda på
Photobucket - Scheikz - Bl.a. mig in party-action. |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
klåvvdburst har dagisfingrar jämfört med COR-horan clovis86
|
Nu är det så att min hand är vinklad bort från kameran och ger illusionen att mina fingrar är korta!
w8 så ska jag visa era små glin.

(penna som mätstock naturligtvis)
:p |
|
|
|
|