|
Posta bilder på er själva! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
men vizay, duuh :)
ja har skrivit i svenska folket-tråden. har du missat det?? :)
haha
du som var mest excited :p :p :p |
|
|
| robstar |
lol @ Vizz man! :D
| quote: | | du som var mest excited :p:p:P |
Min label heter de...mohaahhha!:D :D :D
Sorry ´ja e ed up, dryckit öl å spelat poker! :====))) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
men vizay, duuh :)
ja har skrivit i svenska folket-tråden. har du missat det?? :)
haha
du som var mest excited :p :p :p |
nej jag har inte missat det...troru jag e helt blind lr :)
kände bara för å retas lite för du e fortfarande hemlig ;) |
|
|
| Glorie |
Vizay, A okej...ja förstår vad du grundar det dära på nu :)
:p |
|
|
| Vizay |
| hihihi grattis glorie ;) |
|
|
| dj_hysterix |
lol..va ni retas ni 2...
KÄRLEK BÖRJAR ALLTID MED BRÅK ! :tongue3 :stongue: :tongue3 |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
KÄRLEK BÖRJAR ALLTID MED BRÅK ! :tongue3 :stongue: :tongue3 |
Håll käften, så är det inte alls
Glorie är fett med hemlig....Glorie 008 typ... värsta miss secret agent |
|
|
| Vizay |
| hysterix den dagen den sorgen.....eller neee, så hemsk e hon nog inte.....bara lite ;) |
|
|
| Glorie |
vizay, hahahahhaha... Morrrrr :) du baraaaaaaaaa retas.. hoho
mind... hehehe.... aaa :D eller hur att ja e hemlig ;) |
|
|
| Vizay |
| glorie: klart jag retas.....finns inge roligare ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Håll käften, så är det inte alls
|
Men va fan... jag skojade ju ! :happy2: :rolleyes: |
|
|
| Endre |
Jag! :D
Hehe :p
Mesa rulzzz
YEAH
Fett me Resident Evil!

cheers :D
|
|
|
|
|