|
Posta bilder på er själva! (pg. 76)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Var i Lund bor du anuga? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Lucky bastard!
Typ, Centrum -> Centrum, motorväg hela vägen så man känner inte av det. |
det var det grövsta!
menar du att jag åkte 6 mil i taxi för 200kr då?! en fredagkväll?!
häftigt! |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
det var det grövsta!
menar du att jag åkte 6 mil i taxi för 200kr då?! en fredagkväll?!
häftigt! |
Billigt, jo det kostar oftast inte så mycket här nere ;) |
|
|
| zoric |

Kan omöjligtvis varit såhär lack :haha: :haha: :haha: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Billigt, jo det kostar oftast inte så mycket här nere ;) |
det var nog så att den kära lilla chaufören på taxibolaget tog dessa pengar i sin egen ficka? :P
Jag hade glömt biljetteran till tiesto på slagt nbär det begav sig, kom på det i bussen till malmö :P |
|
|
| Cloudburst |
Har låtit klippa mig. :wtf:
 |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Har låtit klippa mig. :wtf:
|
Nu har jag kommit på vem du är lik! Paul-Erik Höyer-Larsen.. gammal dansk OS-mästare i badminton :wtf:
Kass bild tho.
 |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Har låtit klippa mig. :wtf:
|
fint de blev..me like (:
------
maja på golvet i sitt inte allt för städade rum kanske..messy!!!:wtf:
 |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
maja på golvet i sitt inte allt för städade rum kanske..messy!!!:wtf:
|
Så såg min lägenhet ut tills för någon timme sedan, vaknade och undrade ungefär om jag skulle tända eld på stället eller städa...
Mer ekonomiskt att städa ;) |
|
|
| Laszlo |
Från stallet i fredags :)
 |
|
|
| jofawe |
söt bild Laszlo ..
Är det Gotte som tagit? |
|
|
| anuga |

Tömde mobilen på bilder, hitta denna :) precis efter jag färgat håret.
Ah, fan, tar Mr. Smerck med ;)
 |
|
|
|
|