return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 
Posta bilder på er själva! (pg. 76)
View this Thread in Original format
reveal
Var i Lund bor du anuga?
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
Lucky bastard!

Typ, Centrum -> Centrum, motorväg hela vägen så man känner inte av det.



det var det grövsta!
menar du att jag åkte 6 mil i taxi för 200kr då?! en fredagkväll?!

häftigt!
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
det var det grövsta!
menar du att jag åkte 6 mil i taxi för 200kr då?! en fredagkväll?!

häftigt!

Billigt, jo det kostar oftast inte så mycket här nere ;)
zoric


Kan omöjligtvis varit såhär lack :haha: :haha: :haha:
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
Billigt, jo det kostar oftast inte så mycket här nere ;)



det var nog så att den kära lilla chaufören på taxibolaget tog dessa pengar i sin egen ficka? :P
Jag hade glömt biljetteran till tiesto på slagt nbär det begav sig, kom på det i bussen till malmö :P
Cloudburst
Har låtit klippa mig. :wtf:

Jeremy H
quote:
Originally posted by Cloudburst
Har låtit klippa mig. :wtf:

Nu har jag kommit på vem du är lik! Paul-Erik Höyer-Larsen.. gammal dansk OS-mästare i badminton :wtf:
Kass bild tho.
fe_maLe
quote:
Originally posted by Cloudburst
Har låtit klippa mig. :wtf:

fint de blev..me like (:
------

maja på golvet i sitt inte allt för städade rum kanske..messy!!!:wtf:

anuga
quote:
Originally posted by fe_maLe
maja på golvet i sitt inte allt för städade rum kanske..messy!!!:wtf:


Så såg min lägenhet ut tills för någon timme sedan, vaknade och undrade ungefär om jag skulle tända eld på stället eller städa...

Mer ekonomiskt att städa ;)
Laszlo
Från stallet i fredags :)


jofawe
söt bild Laszlo ..
Är det Gotte som tagit?
anuga


Tömde mobilen på bilder, hitta denna :) precis efter jag färgat håret.

Ah, fan, tar Mr. Smerck med ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 
Privacy Statement