|
Posta bilder på er själva! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by TeeHawk
Men det är ju ja ju! hohoho
TeeHawk aka Fiffilurarn
Är jag på Kos lr? :)
Faan va stabilt namn du har Fruktsoppa, vi Henkar ÄGER :) |
Får man fråga vad du använder solhatten till? |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by TeeHawk
Men det är ju ja ju! hohoho
TeeHawk aka Fiffilurarn
Är jag på Kos lr? :)
Faan va stabilt namn du har Fruktsoppa, vi Henkar ÄGER :) |
ja det e sant mannen! vi henkar henkar allt! |
|
|
| reveal |
| lovade inte gaby en bild? ;) |
|
|
| x-dream |
Vi får väl se om det blir något kort på henne....
Fan hitta ju ett kort på mig.....Får se om jag lägger ut detta... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
Vi får väl se om det blir något kort på henne....
Fan hitta ju ett kort på mig.....Får se om jag lägger ut detta... |
Jo för fan lägg ut det!!!
Askul att se hur folk ser ut :)
Min kusse lär regga sig här snart...han har också kort......om vi frå en massa svenskar med kort så ska jag göra en thread med kort på alla :) |
|
|
| x-dream |
Okej nu ska vi se om detta funkar.....Hitta ju ett kort på mig från en fest förra året.....
Ser lite påverkad ut men vad gör det.....
X-dream
Får se om det funkar....
Vad gillar ni min tröja da....Köpte den på love parade förra året.... |
|
|
| mindshooter |
Cool x-dream *addar till samling*
Nu vill alla se Gaby också ;) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Cool x-dream *addar till samling*
Nu vill alla se Gaby också ;) |
Tackar.....Japp hoppas att hon fixar ett kort snart..... |
|
|
| Gaby |
så här känner jag mig just nu!!!
Jag ska, jag ska.... |
|
|
| Jre |
Jag är INTE den som är den! :)
Lilla Jag
// Jre |
|
|
| Aendy |
Jaha.. då får man la ge efter för grupptrycket. Notera gärna den inte så fuktionsdugliga hoodtröjan i "flecce" från Gröna moln.
 |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jaha.. då får man la ge efter för grupptrycket. Notera gärna den inte så fuktionsdugliga hoodtröjan i "flecce" från Gröna moln.
|
Hehe har du inbget kort där man ser lite mer än munnen?
P.S
Man måste kopiera länken och klistra in den i ett nytt browser fönster för att man ska kunna se bilden... |
|
|
|
|