|
Posta bilder på er själva! (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Japp :) |
Soft:p såg att du även lyckats fånga min syrras kompis "landställe" på filmen:D Ett litet rött fjuttigt hus vid vattnet. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Laszlo
En bild jag råkade snubbla över på ett av polarnas gallerier. Taget tidigt i våras på en grillfest vi på styrelsen i studentradion hade :)
|
Villken söt bild!
Det ser ut som om du tycker allt runt omkring är lite läskigt :p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har träffat brudar som inte pallar fjollkillar som rakar bort sin buske på bröstet. Många som tänder på det, en del gör det inte... smaken e som baken.... hårig i vissa fall :D |
heh det växer inte ens hos mig. blir nästan 24 nu.. inget hår alls.. skum :) men steve är verkligen en gorilla :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
heh det växer inte ens hos mig. blir nästan 24 nu.. inget hår alls.. skum :) men steve är verkligen en gorilla :cool: |
I'm a silver back gorilla :D
Tycker Laszlo ser på några och säger med överklass läspande röst
"Men helloooo.... grov up liksom... här försöker jag se mogen & intellektuell och ni bara dricker öl å rapar.... uschhhh" |
|
|
| jofawe |
Avdelningen "skrämmande kort på sig själv"
 |
|
|
| mr_fisken |
En härlig slir bild från Malaga:D  |
|
|
| JayBee |
haha fan vad skön!
 |
|
|
| montana |

jag & özze på hernan cattaneo |
|
|
| St_Andrew |
^^
Hehe, du ser helt kär ut :D |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
^^
Hehe, du ser helt kär ut :D |
nä, halfwastad heter det, hade druckit lite för mycket |
|
|
| Vizay |
Senaste bilden jag kunde hitta på mig
tro't eller ej men jag va faktiskt helnykter å inte alls spec. trött där :p
från ferryfesten på mondo för de som undrar :) |
|
|
| Laszlo |
;) |
|
|
|
|