|
Posta bilder på er själva! (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| teski |
| quote: | Originally posted by Nicke
Å nä du o ni andra. Ni kan strida om Glorie, men Teski e min. Det var ju trots allt jag som fick hit henne (efter många om och men). Jag har talat med henne om dittan och dattan på MSN och ICQ. Vi har tom ganska lika smak när det gäller brudar. Vi har så mycket gemensamt. Så ställ er alla i kö. Låååååångt bort.
Glorie, inget illa menat. Hoppas att du inte tar illa upp för att jag prioriterar en nybörjare högre än dej.. |
Aww Nicke.. din charmör där *lol* Ha ha ha ha!
Du hade ju tillomed glömt bort att du hade puttat på mig för att falla in här på TA ;)
Och jag är förresten min alledens egna.. sådäså ;)
Oavsett hur många ggr vi än ha må pratat på MSN o ICQ (och det är MÅNGA ggr) :p
Ha ha ha ha, ja GANSKA lika tjejsmak har vi.. dock tycker jag min är snäppet bättre än dig (tänker på devil-tjejen som du visade för ett tag sedan.. urk) :clown:
Neh, men i det stora hela är du en helschysst liten grabb (;
*skrattar*
NikkePikke (oj nu får man säker faen för det oxå) ;) :whip:
st_Andrew, He he he tag det inte personligt *blåser där det gjorde ont* (:
Och jag anser inte att man är är computer nerd om man sitter vid lunar o degar *skrattar* Då är man ett community freak (;
Vill upplysa att jag _inte_ har lunar... neh usch för sådana tokigheter... :crazy:
Naturbegåvad. Ödmjuk. Respekterad. Datanörd |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by JayBee
hmm, hmm.. men jag vill inte ha dem. jag vill ha någon kille med stora svettiga muskler och tighta Y-front :) (altså kenny) |
hahahaha Stora svettiga muskler kanske....Y-front har jag bara på¨fredagar.... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by teski
NikkePikke (oj nu får man säker faen för det oxå) ;) :whip: |
hehehe... nu har vi ett nytt smeknamn också ;) |
|
|
| teski |
| quote: | Originally posted by dbl
hehehe... nu har vi ett nytt smeknamn också ;) |
Ha ha ha ha, and a very nice one that is.. :haha:
Han kommer bli så grinig på mig sedan (;
*gömmer mig bakom sten i skogen* (mjo, det finns många sådana här..) ;)
Nicke, :eyes: put that thing right back where it came from! *pomm pomm bom* (Monsters inc.) |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by teski
Aww Nicke.. din charmör där *lol* Ha ha ha ha!
|
Hehe :)
| quote: | Originally posted by teski
Du hade ju tillomed glömt bort att du hade puttat på mig för att falla in här på TA ;)
|
Ja, men jag kom på det senare. Det var på SP, eller hur?
| quote: | Originally posted by teski
Och jag är förresten min alledens egna.. sådäså ;)
Oavsett hur många ggr vi än ha må pratat på MSN o ICQ (och det är MÅNGA ggr) :p
|
:(
| quote: | Originally posted by teski
Ha ha ha ha, ja GANSKA lika tjejsmak har vi.. dock tycker jag min är snäppet bättre än dig (tänker på devil-tjejen som du visade för ett tag sedan.. urk) :clown:
|
Vadådå? Hon va söt ju :p Lite smal kanske, men ändå :)
| quote: | Originally posted by teski
Neh, men i det stora hela är du en helschysst liten grabb (;
*skrattar*
NikkePikke (oj nu får man säker faen för det oxå) ;) :whip:
|
Hmm.. Kinky ;) *tänker på piskan* |
|
|
| teski |
Nicke, tänker inte ens skriva vad jag tyckte om henne..
Du vet precis vad jag menade... isch isch.. *tittar på dig* ;)
Och naj naj.. inte var det kinky.. ville bara visa dig vart din plats var (; *lol* :stongue:
Hey! Och att säga att jag är min alledens egna... det borde du vara glad över.. Jag kastar mig inte i vilkens famn som helst.. (;
När vi ändå snackar bilder... må jag säga att din sig håller toppklass... Men behövde du verkligen skriva den var gjord i M$ Paint?? :haha: *lol*
Extremt good job mister Ekholm :D |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by teski
När vi ändå snackar bilder... må jag säga att din sig håller toppklass... Men behövde du verkligen skriva den var gjord i M$ Paint?? :haha: *lol*
Extremt good job mister Ekholm :D |
Ja det måste jag, så att alla vet det :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Nicke
Ja det måste jag, så att alla vet det :p |
vet vad? ;)
Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
vet vad? ;)
Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje. |
hehehehehe... e du säker på att det inte bara e godis med vinbärssmak i ;)
kanske bäst att göra en andra koll på det du...
och e det inte så, så ringer jag ghostbusters på direkten :D |
|
|
| teski |
NikkePikke, Mjo det har du iofs rätt i.. men du tror inte att det syns? *lol* :whip:
Mindshooter, Vi pratade om att Nicke inte behöver skriva att hans sig är gjord i Paint... Tycker det syns iaf *lol*
Gör inte duh? :) Inget illa menat nu NikkePikke (;
Och Må säga att du måste ha mkt fritid *lol* som lägger märke till det där *lol* |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by teski
NikkePikke, Mjo det har du iofs rätt i.. men du tror inte att det syns? *lol* :whip:
Mindshooter, Vi pratade om att Nicke inte behöver skriva att hans sig är gjord i Paint... Tycker det syns iaf *lol*
Gör inte duh? :) Inget illa menat nu NikkePikke (;
Och Må säga att du måste ha mkt fritid *lol* som lägger märke till det där *lol* |
hehe jag förstod att den var gjord i paint ;) bara jävlades med honom eftersom han ville att alla skulle veta :p
Fritid och fritid....det ingår i mina dagliga sysslor att ta reda på sånt där....nu fick jag upp en citron...mums |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje. |
jag tror det var nått skumt med eran resa till holland, nån ande som vill säga något kanske =) |
|
|
|
|