|
Posta bilder på er själva! (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |

Jag på Qlimax med Technoboy och mina Italienska kompissar!! :D
(Jag är den andra från vänstersidan) |
|
|
| Elscorpio |
Nåja fick rota lite bland mina bilder för att hitta en som man såg någorlunda normal ut på.
(Sitter i en taxi på ibiza :tongue2 ) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan kolla skyltarna i bakgrunden ! Grymt !!! PVD & Tiësto
Har vart massor på charter men aldrig på Ibiza... Synd de e så satans dyrt annars vill jag åka dit i sommar ! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan kolla skyltarna i bakgrunden ! Grymt !!! PVD & Tiësto
Har vart massor på charter men aldrig på Ibiza... Synd de e så satans dyrt annars vill jag åka dit i sommar ! |
hehe - det var det första jag lade märke till också :) |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Elscorpio
Nåja fick rota lite bland mina bilder för att hitta en som man såg någorlunda normal ut på.
|
Jag gillar tröjan jag :toothless |
|
|
| Elscorpio |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan kolla skyltarna i bakgrunden ! Grymt !!! PVD & Tiësto
Har vart massor på charter men aldrig på Ibiza... Synd de e så satans dyrt annars vill jag åka dit i sommar ! |
Hehe... jo det kostar att ligga på topp, men det var fasen värt varenda krona (eller tusenlapp snarare).
November: hehe... jo visst är den "fulsnygg" :haha: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Elscorpio
Hehe... jo det kostar att ligga på topp, men det var fasen värt varenda krona (eller tusenlapp snarare).
November: hehe... jo visst är den "fulsnygg" :haha: |
De e väl så att miss November är från Arvika... men inte fan va den ful iaf. |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by ScuL

Jag på Qlimax med Technoboy och mina Italienska kompissar!! :D
(Jag är den andra från vänstersidan) |
Bahahaha! Kolla lökringarna på Technoboy! :p
ScuL, du hade bra tur som kom med på fotot :D |
|
|
| Elscorpio |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
De e väl så att miss November är från Arvika... men inte fan va den ful iaf. |
:) Trevligt trevligt... samma som mig då (därav tröjan) ;) |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Elscorpio
:) Trevligt trevligt... samma som mig då (därav tröjan) ;) |
Kul Kul :happy2:
Brukar du komma till Arvikafestivalen ngt da?
Skulle nog inte besöka den själv om den inte var så himla n ä r a
Men just därför är den för mig ett måste .
****
Men hur som helst jag måste väl posta ett pic jag med.. Riktigt fult tom..
(Tycker inte om mig själv i profil :thepirate)
Men here it goes :nervous:
Taget på Gotland i somras.. Hade det faktiskt riktigt kul
Sorry om ni blev skrämda..:toothless |
|
|
| Elscorpio |
| quote: | Originally posted by November
Kul Kul :happy2:
Brukar du komma till Arvikafestivalen ngt da?
Skulle nog inte besöka den själv om den inte var så himla n ä r a
Men just därför är den för mig ett måste .
****
Men hur som helst jag måste väl posta ett pic jag med.. Riktigt fult tom..
(Tycker inte om mig själv i profil :thepirate)
Men here it goes :nervous:
http://biphome.spray.se/itas/dansgolv.bmp
Taget på Gotland i somras.. Hade det faktiskt riktigt kul
Sorry om ni blev skrämda..:toothless |
Hehe... Jo jag kommer in som gäst för all framtid på Arvikafestivalen efter allt ideellt arbete jag har lagt ned där. Bland annat 3år i ledningsgruppen, slitsamt men ruggigt kul. Så jag har varit på Arvikafestivalen som antingen besökare/eldsjäl alla år sedan 1995 :crazy: Så det lär nog bli ett par till besök ;) November bor du i Arvika eller i kommunen? Känner tyvärr inte igen dig. :eyes: |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Elscorpio
Hehe... Jo jag kommer in som gäst för all framtid på Arvikafestivalen efter allt ideellt arbete jag har lagt ned där. Bland annat 3år i ledningsgruppen, slitsamt men ruggigt kul. Så jag har varit på Arvikafestivalen som antingen besökare/eldsjäl alla år sedan 1995 :crazy: Så det lär nog bli ett par till besök ;) November bor du i Arvika eller i kommunen? Känner tyvärr inte igen dig. :eyes: |
Hehe vet vem du är nu ;)
Kommer ursprungligen från chberg.. så därför vet du nog inte vem jag är.. har bara bott i Arvika i ung 5 år.. |
|
|
|
|