|
Posta bilder på er själva! (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Zliten |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
Om nån känner för att onanera till min bild, så tillåter jag det...
;) :rolleyes: |
hahah ok... ska tänka på saken :eyes: |
|
|
| swe_Trancer |
| jag skulle vilja se bild på glorie...den du la upp förut funkar inte längre:thepirate |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat :D hehe, rätt skönt iofs ;) Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar :) |
inget fel med liten snabbmat ibland :D
(jag äter det varje fest och efter festen igen :crazy: )
| quote: | Originally posted by Zliten
Haha näää va inte rädd för att jag ska ta med några fiskar..
men bli däremot :nervous: över att jag kommer ta en fisketur därnere.. men du behöver ju inte följa med.. :D
|
kul bild. vart var det. nånstans i mälaren området lr?
jag gillar sjöar :D fiskar är lagom :)
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
Om nån känner för att onanera till min bild, så tillåter jag det...
;) :rolleyes: |
nej tack :eek:
det e kanske liten för stor förresten.. :) |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by ScuL
inget fel med liten snabbmat ibland :D
(jag äter det varje fest och efter festen igen :crazy: )
kul bild. vart var det. nånstans i mälaren området lr?
jag gillar sjöar :D fiskar är lagom :)
nej tack :eek:
det e kanske liten för stor förresten.. :) |
hihi det var i Hagaparken ( Brunnsviken ) i Solna.. Den var faktiskt lagom stor den Aborren :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat :D hehe, rätt skönt iofs ;) Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar :) | hehe sant men det beror mest på att det inte finns så mycket annat öppet klockan 3 på natten :) faktist rätt skönt att köpa en cheese burger eller två efter en slutfestat kväll. |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
Om nån känner för att onanera till min bild, så tillåter jag det...
;) :rolleyes: |
Ska nog inte tänka på saken........
-
och jojje (zliten).. var är min bbbrouting så här dags? :) |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by zamson
Ska nog inte tänka på saken........
-
och jojje (zliten).. var är min bbbrouting så här dags? :) |
Hehe ge mig bara 5 min Andy.. Måste bara onanera först... haha :happy2: |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Zliten
Hehe ge mig bara 5 min Andy.. Måste bara onanera först... haha :happy2: |
va bryska alla har blvit.. man kan ju alltid säga nåt fint som att "rasta hunden" eller liknande
:rolleyes: |
|
|
| Proximus |
| ge dig ivägg jojje, andy är min. :whip: |
|
|
| Zliten |
okej da.... ska sköta om vattenkraftverket da... Är du nöjd Zammie :eyes:
Och proximus du kommer alltid vara ägd av den store greken.. Vi hade ert rike i många år.. :disbelief |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Zliten
hihi det var i Hagaparken ( Brunnsviken ) i Solna.. Den var faktiskt lagom stor den Aborren :) |
hmm. om man försökar att fiska i en park i holland blir man häktad tror jag.. :rolleyes:
| quote: | Originally posted by Glorie
du me dina oljebullar :stongue: :crazy:
|
de finns bara med nyår tyvärr :( ... jag menade faktiskt hotdogs, hamburgare och flera andra saker :D
| quote: | Originally posted by JayBee
hehe sant men det beror mest på att det inte finns så mycket annat öppet klockan 3 på natten :) faktist rätt skönt att köpa en cheese burger eller två efter en slutfestat kväll. |
hehe. jag har aldrig den där problem.. när jag kommer från en fest har klockan slugit 7 :D .. jag får ta McBreakfast :p
// nu räckar det med off-topic kommentaret ;) |
|
|
| mindshooter |
| Ere nån här som reflekterat över att detta är en "posta bild" tråd...? Med tanke på att tråden är länkad i arkivet för att folk ska hitta hit och därmed bilder på oss... |
|
|
|
|