|
Posta bilder på er själva! (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| ser rätt trött ut swe_trance ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
ser rätt trött ut swe_trance ;) |
hehe, som sagt så togs kortet precis när jag kom innanför dörren på jobbet..
Alltid nyvägen innan 10.00 :D
EDIT: ska nog vara "nyvaken" här över, verkar inte ha vaknat än.. |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
hehe, som sagt så togs kortet precis när jag kom innanför dörren på jobbet..
Alltid nyvägen innan 10.00 :D |
Säkert att du är vaken efter 10.00?
Syftar på "nyvägen" :toothless |
|
|
| Dj_Irish |
Jag och Ciacomix, taget på en liten fest i Harrisburg (USA) i November. Vem som är vem får ni själva lista ut :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Jag och Ciacomix, taget på en liten fest i Harrisburg (USA) i November. Vem som är vem får ni själva lista ut :p |
Ciacomix måste vara "skäggbiffen" :toothless |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ciacomix måste vara "skäggbiffen" :toothless |
Das ist korrekt jaaaa |
|
|
| dbl |
vadå psycho????? :p
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hehe... är det du som är Dr dbl & Mr Daniel (Dr Jekyl & Mr Hyde) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hehe... är det du som är Dr dbl & Mr Daniel (Dr Jekyl & Mr Hyde) |
hahahaha.... klart :D |
|
|
| St_Andrew |
jag på nån resturang i italien för nån vecka sen... :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
jag på nån resturang i italien för nån vecka sen... :) |
eyyy du erik! det är "nåt" framför din mun och haka :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
eyyy du erik! det är "nåt" framför din mun och haka :D |
hehe, följande grejer e framför min mun o haka: två händer tillhörande mig, en kork ifrån en flaska mineralvatten
jaja, jag hade en bild iaf :p |
|
|
|
|