|
Posta bilder på er själva! (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by montana
laszlo, den bilden var tagen när hon var 18 MEN hon är född 16 september 1981 |
Okej - det stod på hennes hemsida att hon var 18 bast, därför jag tyckte att hon såg yngre ut på många av bilderna, fast det kanske hon var också :) |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Då får man passa på och gratulera :) |
Tack tack
| quote: | Originally posted by montana
chjo, varför ser din blivande fruga så sur ut? |
Hon är alltid sur :)
Nedå, kasst kort bara.. det var sent på natten, enda anledningen att jag var glad var för att jag hade en öl i handen :tongue2 |
|
|
| Sand Leaper |
Me @ Sikamikanico, Oslo med James Holden og Nils Noa. En smule overrasket etter å plutselig ha fått et kamera rett opp i trynet :p |
|
|
| montana |
| nämen jan, najs bild |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by montana
du ser you nästan lite halv gullig
fan jag måste sova |
HAHAHAHAHAHAHAHA :p |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by montana
nämen jan, najs bild |
Takk :D Med tanke på at jeg var på vei til forkjølelseshelvete med 42,5 i feber den dagen så ser jeg forbausende bra ut. |
|
|
| St_Andrew |
| montana, stöter du på alla våra pjlkar här eller? :p |
|
|
| montana |
| jag vet inte, kanske? jag har kanske en läggningskris, nä skojar bara |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by montana
jepp, alexis bledel, hon spelar rory i gilmore girls, världens bästa serie
chjo, varför ser din blivande fruga så sur ut? |
håller med. missar aldrig ett avsnitt |
|
|
| Dioxys |
vem är då katten? :nervous: |
|
|
| Producer |
| quote: | Originally posted by Dioxys
vem är då katten? :nervous: |
Det e min huskatt som heter simba. |
|
|
|
|