|
Posta bilder på er själva! (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| GyLLe |
jag å en av våra 5 kattungar!!
 |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by GyLLe
jag å en av våra 5 kattungar!!
|
Vill du donera en katt till mig? :rolleyes:
Den va söt :p |
|
|
| MiB |
lite av mig o katten som ska va me överallt ;)
 |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by MiB
lite av mig o katten som ska va me överallt ;)
|
bedårande kisse! var ett tag sen du var här va Mib?
gylle, tycker den om att ligga på axeln din? va coolt. min katt springer om jag kommer :p typ |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Glorie
bedårande kisse! var ett tag sen du var här va Mib?
gylle, tycker den om att ligga på axeln din? va coolt. min katt springer om jag kommer :p typ |
japp=) haft lite o stå i ;) |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by Pjox
Vill du donera en katt till mig? :rolleyes:
Den va söt :p |
nja, vi kommer sälja dom för 5000:- styck :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by GyLLe
nja, vi kommer sälja dom för 5000:- styck :) |
WHAT!??:eyes:
Brukar man inte sälja kissemissar för typ 1-5:- styck?
Annars ska jag nog ta å bli kattuppfödare :p |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
WHAT!??:eyes:
Brukar man inte sälja kissemissar för typ 1-5:- styck?
Annars ska jag nog ta å bli kattuppfödare :p |
bondkatter säljer man för typ 1 krona men inte sånna där fina katter :p |
|
|
| beaversweede |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
WHAT!??:eyes:
Brukar man inte sälja kissemissar för typ 1-5:- styck?
Annars ska jag nog ta å bli kattuppfödare :p |
jag tror knappast att det är en vanlig bondkatt.. förmodligen någon speciell ras.
Min syrra köpte en inomhuskatt i just den prisklassen :crazy: |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
WHAT!??:eyes:
Brukar man inte sälja kissemissar för typ 1-5:- styck?
Annars ska jag nog ta å bli kattuppfödare :p |
Det är bondkatter som man säljer billigt eftersom det är ett sådant stort poblem med sommarkatter.
Men just Siameser säljer man för mellan 5000:- och 6000:-
| quote: | Originally posted by Glorie
gylle, tycker den om att ligga på axeln din? va coolt. |
jepp, kryper från soffan upp på mej. ;)
| quote: | | min katt springer om jag kommer :p typ |
Men du får väl vara lite snäll mot den och inte dra den i svansen varje dag :)
Kolla på våran katt hemsida: http://www.nuecamps.just.nu |
|
|
| Pjox |
iiiiii va söta! Jag vill ha en katt! Men jag får nog holla mig till min vovve och hoppas på att jag får behålla en av hennes valpar istället :p
Fast nu är vi nog lite på fel spår.. Bilder på oss och inte djursnack :p |
|
|
| Pjox |
iiiiii va söta! Jag vill ha en katt! Men jag får nog holla mig till min vovve och hoppas på att jag får behålla en av hennes valpar istället :p
Fast nu är vi nog lite på fel spår.. Bilder på oss och inte djursnack :p även fast dom är mycket söta
Edit: Varför kan jag inte delita min föregånede post? |
|
|
|
|