|
Posta bilder på er själva! (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
fan va stilig du var Connector!
nästan så man blir lite ... *roar* |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Connector
Ny bild på mig.... Håret bara växer och växer... snart rakar jag nog bort allt igen. Jobbigt att hålla reda på fanskapet :) |
ehhh.. ehhhhhhh.. nee.. ska inte säga något.. haha :p |
|
|
| Connector |
dbl: Jag postar bilder på mig för Din skull... jag vet att du får peniskomplex varje gång jag postar mitt fina nylle på nätet :p
jofawe: Thanks ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Connector
dbl: Jag postar bilder på mig för Din skull... jag vet att du får peniskomplex varje gång jag postar mitt fina nylle på nätet :p
|
hahahahaha... sjääävklart darling ;)
kan ju erkänna att jag inte riiiiiiktigt känner för att ställa mig upp just nu.. .ehm :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Connector
dbl: Jag postar bilder på mig för Din skull... jag vet att du får peniskomplex varje gång jag postar mitt fina nylle på nätet :p
jofawe: Thanks ;) |
Hur får man penis komplex av att se nåns ansikte ? Det skulle ju inte vara min önskan att min penis var av samma storlek som ditt nylle så att säga :D
Haha.... lunarkjam :toothless |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hur får man penis komplex av att se nåns ansikte ? Det skulle ju inte vara min önskan att min penis var av samma storlek som ditt nylle så att säga :D
Haha.... lunarkjam :toothless |
ehm, he looks like a big dick? :p |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
ehm, he looks like a big dick? :p |
Min bror är en big dick
:rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Connector
Min bror är en big dick
:rolleyes: |
vilken familj =/
:p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
vilken familj =/
:p |
Ligister hela bunten :p ;)
Nämen, Jonas brorsa ser ju ut som värst RedNeck :toothless |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ligister hela bunten :p ;)
Nämen, Jonas brorsa ser ju ut som värst RedNeck :toothless |
Haha... Det kommer från rätt käft med... Ditt nylle skulle passa perfekt på http://www.uglypeople.com/ :p |
|
|
| St_Andrew |
Ahh,
Kärlek, kärlek :D |
|
|
| mr_fisken |
| Vad gör man när [img]url[/img ] inte fungerar?, Gör ju inte något fel men bilden kommer ändå aldrig upp |
|
|
|
|