|
Posta bilder på er själva! (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Fett me cred-creddillicreddcredd :D
Nä men fan coolt ! :) |
|
|
| Cloudburst |
Tråkig bild men jaja.. :)
 |
|
|
| X-scream |
| käkar du fluortabletter? :D |
|
|
| nekholm |
Jag och en kompis på nyårsafton
Darude!!1!12 :D (inte helt nykter men ganska excited (jag alltså ;)))
"Köttpirågfighten" :: En vecka tidigare hade vi varit och festat, och efter det var vi hungriga, så vi gick o äta lite. Danne (på bilden) bestämde sej att han inte vill ha sin hamburgarbiff, så han satte den i Päivis köttpiråg. Hon ville inte ha den så hon slänge tillbaka den. Sen försökte han ge den åt Christina (på bilden), men hon är vegetarian, så jag tog den till min hamburgare (mmmm dubbelbiff :D). På nåt sätt lyckades jag ännu tappa biffen i min dricka, så den var med om en hel del. När bilden togs var vi igen på fest, lite onyktra, och började diskutera vad som egentligen hände med den :)
Lite senare kom vi med Christina på att i sommar ska vi göra en film; Biff: The Movie (based on a true story) som ska handla just om vad som hände med biffen.. (Ja, vi har humor) :stongue: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by X-scream
käkar du fluortabletter? :D |
hehe - snacka om att granska en bild :) Fluortabletter e goa, men mina är slut :( |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by X-scream
käkar du fluortabletter? :D |
Näe. :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jag i mitt esse :D
 |
|
|
| reveal |
Günther-mustasch? :p
Btw, känner vi inte igen han i bakgrunden till höger? Eller blandar jag ihop :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
Günther-mustasch? :p
Btw, känner vi inte igen han i bakgrunden till höger? Eller blandar jag ihop :) |
haha, jo det stämmer att det är Tobbe som står i bakgrunden :)
btw så är Günther muschen ett minne blått nu ;) |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
btw så är Günther muschen ett minne blått nu ;) |
Noooo :(
När vi ändå är inne på mustascher:


:clown: |
|
|
| Braxen |
| ^^ Haha ! fränt :wtf: |
|
|
| jofawe |
| brudar med tangorabatt går fett bort.. |
|
|
|
|