|
Posta bilder på er själva! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| va söt du e dbl...men vi vill ju se mera av dig :toothless |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
va söt du e dbl...men vi vill ju se mera av dig :toothless |
lol... tyvärr vizay.. vet att ni vill se mer, men nje... det kostar pengar ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
lol... tyvärr vizay.. vet att ni vill se mer, men nje... det kostar pengar ;) |
fan va drygt....så vårt möte i lördags betydde ingenting för dej då lr?!?!?! :mad: :whip: |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Vizay
fan va drygt....så vårt möte i lördags betydde ingenting för dej då lr?!?!?! :mad: :whip: |
Va gjorde ni då?
Bögades ni?
lol!!! :D :D :D
:nervous: |
|
|
| reveal |
nu lägger jag mig i
| quote: | Originally posted by robstar
Va gjorde ni då?
Bögades ni?
|
finns verkligen uttrycket "att böga"?? isf: LOL :D
btw, det finns 1 man i Sverige som har namnet "Böge" som tilltalsnamn... "så där" bra... =) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by robstar
Va gjorde ni då?
Bögades ni?
|
du borde väl veta vad som hände du som både stod bakom kameran å regiserade....dåligt att försöka förneka ditt verkliga yrke...inget att skämmas för :P |
|
|
| WoberT |
Det är jag som har skjortan på mig o står i mitten.. :eyes:
 |
|
|
| mindshooter |
| Najs..han längst till höger ser inte ut att uppskatta drickan som serveras :p |
|
|
| Dj_ExOn |
Jag är den långe tölpen med det stora smilet.. :D |
|
|
| Glorie |
men vem e det som har hittat hit dååårååå???? :) :) :)
Exon...hmmz....ja trodde ja visste vem du var, men d gör ja kanske inte....hmmz....e inte du från gbg? |
|
|
| WoberT |
| heeeeeeeeeeeeej glorie.. snuttegumman.. =) *kramas* |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by WoberT
heeeeeeeeeeeeej glorie.. snuttegumman.. =) *kramas* |
här går det hett till :stongue:
glorie, känner du alla? verkar inte bättre ;) |
|
|
|
|