|
Posta bilder på er själva! (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Häng med på ett par fester så har du snart nya vänner vettu :)
Och sen är du inte beroende av dina "cheeesepolare" :toothless |
Jag antar att jag måste försöka göra något åt det själv nu, eftersom alla är så ointresserade av att följa med på sånna här saker. Cheesefests  |
|
|
| Vizay |
zoric du ser jäkligt lång ut på bilderna, ere så eller ere bara jag som ser i syne? :)
förövrigt ere bara å komma på festerna så lär du snart känna oss alla så behöver du inte festa med dina cheesepolare ;) |
|
|
| zoric |
Har inte mätt mig på ett tag, men sist jag mätte mig så var jag 190 med skor, säg att man tar bort 2cm så är jag 188cm lång.
Det är väl normallångt? :toothless
Jag ska nog rota fram lite till bilder, fast lite senare :) |
|
|
| Joe Nas |
jag på nån efterfest från förra hösten
 |
|
|
| Laszlo |
Världen är allt liten - kolla vem man stötte på på Loveparade - Mr. Bitch himself, also known as Sipowitz, här ifrån TA:
fr. v.: Jonas (polare till mig), Sipo, Sipo's polare, Lasselo
 |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Världen är allt liten - kolla vem man stötte på på Loveparade - Mr. Bitch himself, also known as Sipowitz, här ifrån TA:
fr. v.: Jonas (polare till mig), Sipo, Sipo's polare, Lasselo
|
Hehehe, coolt!
P.S. Sipo's polare liknar Elijah Wood ;) |
|
|
| lacksesepsotygh |
festivalslusken sjælv. heinekentælten var hemska, och erbjød en vældigt usel sømn. |
|
|
| anuga |

Förvisso missade jag huvudet, ska gör om det :D
(Första Fotot med min nya Canon EOS350D :D ) |
|
|
| Taste |
Så här ser jag ut på en vanlig måndagsmorgon..
 |
|
|
| anuga |

Okänd, Okänd, Anuga
Blev med dragen av ett gäng stureplanare... |
|
|
| Christian Ö. |

En skruttig bild på mig:p |
|
|
|
|