|
Posta bilder på er själva! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Powell |
| quote: | Originally posted by mindshooter
vet vad? ;)
Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje. |
heh, de du skriver är sant .. varje gång jag käkar gott & blandat så får jag upp dom där äckliga söt-salta skruvarna 5 gånger irad, den senaste gott & blandat jag käka var faktiskt fylld av sådana; tror dom gjorde det med flit :( |
|
|
| Powell |
| btw, hadde jag inte varit så jävla snål så hadde jag gått och köpt en digital kamera, för mina 5 tusen jag har över :( |
|
|
| Nicke |
| Jaja TeskiPeski, bättre nu då? :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Eftersom inte mina gamla länkar fungerar längre lägger jag upp en ny bild på mig här... eftersom det är det tråden är till för ;) ha ha
Förmodligen det mest normala kort jag lagt här... :) |
|
|
| teski |
| quote: | Originally posted by Nicke
Jaja TeskiPeski, bättre nu då? :p |
ey!...... don't push it (;
Mjo det var mkt bättre *lol*
You've got skillz dudeii (:
Keep it up *nickar* |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Förmodligen det mest normala kort jag lagt här... :) |
JO det är sant stävä .,..alla andra kort du har lagt upp blir man skrämda av..:nervous: (förutom det med corsten och kidvicious):p |
|
|
| n0bben- |
| hmm.. kanske låter lite tjurig, men har inte denna trådens ämne skuffats lite åt sidan och blivit en sorts chat. alltså.. klotterplanket finns ju :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by n0bben-
hmm.. kanske låter lite tjurig, men har inte denna trådens ämne skuffats lite åt sidan och blivit en sorts chat. alltså.. klotterplanket finns ju :) |
verkligen inte.. jag har suttit på jobbet hela kvällen (och fortfarande) och har bara inte haft tid att skriva nåt! typ..
det e ju bara spam i denna tråd nu!!! :whip: min åsikt e att de som spammar, sätter er och chattar istället.. det här e ju rena lekstugan!!!
jag undrar.. va e detta?
"ey!...... don't push it (;
Mjo det var mkt bättre *lol*
You've got skillz dudeii (:
Keep it up *nickar*"
inlägg borde raderas.... morrrrrr :mad:
(steve, vilken fiiiiiin bild förresten) :)
BTW!!! Klotterplanket E INTE till för att spamma i.. sitta å chatta i.. de kan man göra på annat håll... klotterplanket har annat syfte...
de var allt.. nu får ja sluta editera.. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Eftersom inte mina gamla länkar fungerar längre lägger jag upp en ny bild på mig här... eftersom det är det tråden är till för ;) ha ha
Förmodligen det mest normala kort jag lagt här... :) |
Jäklar vad snäll du såg ut :D |
|
|
| JayBee |
haha ... om steve tycker han har onormala bilder på sig själv har han ju inte sett mina bilder :toothless
ska väl oxo lägga upp en bild här snart men har 2 problem
1) måste fixa nånstans att lägga up bilden
2) måste få tag i en normal bild :P
|
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Eftersom inte mina gamla länkar fungerar längre lägger jag upp en ny bild på mig här... eftersom det är det tråden är till för ;) ha ha
Förmodligen det mest normala kort jag lagt här... :) |
veckans Hunk =) |
|
|
|
|