|
Posta bilder på er själva! (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Connector |
:toothless |
|
|
| U121 |
:wtf: :wtf: :wtf:
Bröderna Fluff!
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| dbl |
nyduschad, trött och bakis (från igår lördag)
 |
|
|
| Sorrow |

Mer än så här blir det inte. Ni får kolla på mig live när jag spelar ist.. :D |
|
|
| staz |
| duy e lite lik edward norton på det kortet. |
|
|
| Sorrow |
| Haha.. Den var ny. Har hört Tom Cruise, Sylvester Stallone och Jared Leto förut, men Edward Norton var första gången... :D |
|
|
| bAbYfuNk |
me n my friend Shaun...(((me 2 the right))):p:p
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by bAbYfuNk
me n my friend Shaun...(((me 2 the right))):p:p
|
Cool... so we have a NYC visitor ! Welcome to the Swedish part of TA more known as SWETA
Kan ju passa på att meddela att jag fått igång min 24/7 ftp... ska se till att få fart på Apache också sen kan jag hosta egna webgrejjer... tex. bilder här kanske kanske kanske |
|
|
| bAbYfuNk |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Cool... so we have a NYC visitor ! Welcome to the Swedish part of TA more known as SWETA
|
tack:) jag kan prata svenska, men inte altid den besta:p :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by bAbYfuNk
tack:) jag kan prata svenska, men inte altid den besta:p :rolleyes: | Å fasen... trevligt trevligt :) Jag som inte hänger med riktigt då :p |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by bAbYfuNk
me n my friend Shaun...(((me 2 the right))):p:p
|
wow...du va söt...*smöör*;) |
|
|
| staz |
| hahah.. väntade bara på nåt sånt, tänkte efter snabbt men kom på att jag gott och väl kunde låta internetraggarstämpeln falla på någon annan :D |
|
|
|
|