|
Posta bilder på er själva! (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
Nyx, hmmmm ;) jag fattar verkligen inte vad den kommentaren betyder. :p känns lite oroväckande :p
|
jag har sett många använda sig av den kommentaren i chill out forumet när nån snygg tjej har postat bild på sig själv.. :D
jag störde mig på de som postade såna kommentarer tidigare (omghi2u, roflmfao)..nu har jag tragiskt nog tagit efter..dock lite ironiskt :rolleyes: |
|
|
| quilly |
OMGHI2U = Ohhh My God Hi to you, el. liknande..??
ROFKMFAO = Riktigt Ordentligt ad K****** Min Farsa's A*** Ofta :eek: :eek: :eek:
Skämt o sido.. kan va sött med lite sånna :p :clown: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Nyx
OMGHI2U (äntligen fick jag använda mig av den kommentaren!) ;)
|
hahahha, märks att de andra forumen börjar påverka oss :D
pics or stfu! *fap fap fap
:haha:
införa detta kanske:
bilder, eller håll käften
:p |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by quilly
OMGHI2U = Ohhh My God Hi to you, el. liknande..??
ROFKMFAO = Riktigt Ordentligt ad K****** Min Farsa's A*** Ofta :eek: :eek: :eek:
Skämt o sido.. kan va sött med lite sånna :p :clown: |
Den första e rätt, den andra däremot ska vara ROFLMFAO; Rolling On the Floor Laughing My F***ing Ass Off ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by nekholm
Den första e rätt, den andra däremot ska vara ROFLMFAO; Rolling On the Floor Laughing My F***ing Ass Off ;) |
Ironi på nätet... hmm... |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ironi på nätet... hmm... |
Hmm.. |
|
|
| MiB |
får la lägga till en oxå då =) står o fipplar med en kamera så det vart ju inte så bra.. hitta ingen annan som va duglig nog.. tycker inte om o fastna på bild ;)
 |
|
|
| Dragonfly |
| kan inte länka från min sajt (jäckla geociteis) se bild till vänster. riktigt awful i bild. gamla indianerna hade rätt, kameran snor själen eller något sådant. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Dragonfly
kan inte länka från min sajt (jäckla geociteis) se bild till vänster. riktigt awful i bild. gamla indianerna hade rätt, kameran snor själen eller något sådant. | hehe nä det är ingenting om man jämnför vad kameran gjorde mot steve på hans avatar ;) |
|
|
| DjAviander |
Helt fukkad bild men ändå :P
 |
|
|
| staz |

hi |
|
|
|
|