|
Posta bilder på er själva! (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by EsseT
JAYBEE HAHA STEVE i ett nötskal =) vart tog du den bliden :)
Själv tänkte jag lägga upp en bild men jag undrar hur man gör det under sina egna inställningar... tips någon :) |
Bilden är tagen på en förfest hemma hos Glorie inför TC2Y... Vi hade TA meetup :)
För att lägga till, ändra sig (signatur) går du följande väg...
profile/Edit Profile--> i mitten på sidan har du "Signature:" där kan du länka till bild eller skriva i nåt vackert... |
|
|
| Laszlo |
Med lite alkohol i kroppen kan man ha såhär skoj inne på skolan klockan tio på kvällen på väg till Slottstallarna. (vi funderar på att ansöka till castingen till den kommande resident evil-filmen :D)
|
|
|
| EsseT |
STEVE och ST_adrew tack för tipsen hoppas jag löser det :)
HEHE steve ok då vet jag vart du smyger omkring ilkpg hehe :)
Nästa gång vill jag vara med =) HEHE |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by EsseT
STEVE och ST_adrew tack för tipsen hoppas jag löser det :)
HEHE steve ok då vet jag vart du smyger omkring ilkpg hehe :)
Nästa gång vill jag vara med =) HEHE |
Smyger å smyger... vi var ett jeddra SWETA gäng som var på Glories eminenta förfest... Kan inte tacka henne nog för hennes engagemang när det gäller att bjuda till :D |
|
|
| jofawe |
jag vill ha denna bilden istället... ;)
 |
|
|
| SWE_TRANCE |
Okajj, cowboys...
Här kommer den senaste på majj..PARTY :D
 |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Okajj, cowboys...
Här kommer den senaste på majj..PARTY :D
|
Försökte kolla denna tråden på jobbet, och din bild syntes inte. Jag tog då upp länken i ett nytt fönster och möts av ett meddelande att AstraZeneca hindrade mig från att se bilden, pga "pornographic contents" :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
Försökte kolla denna tråden på jobbet, och din bild syntes inte. Jag tog då upp länken i ett nytt fönster och möts av ett meddelande att AstraZeneca hindrade mig från att se bilden, pga "pornographic contents" :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
haha, jo...har alltid varit lite porrig av mig :p :D |
|
|
| dj_hysterix |
| [IMG]hem.passagen.se/tranceandtechnoserver1/Bild%20743.jpg[/IMG] |
|
|
| ScuL |
hahaha :D ja fan den var värst
verkar som du har gått i OD
skum bild :p |
|
|
|
|