|
Posta bilder på er själva! (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
har en f.d. flickvän vars mamma var kattuppfödare :)
de såldes för 3-4 om inte 5ggr det priset :) sjukt mkt pengar kommer jag ihåg.. hade typ specialbyggt en sida utav huset för just kattuppfödning, men jag antar att de hade råd med det :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
HOLY !
Scary motherf.u.c.k.e.r :haha: :D
Tagen med min Sharp GX30 phone ;)
kanske ska tillägga att detta är Stiiiiiiiiv |
|
|
| St_Andrew |
wow, med din mobil? :eyes: :eyes:
snyggaste bilden jag sett som är tagen med en mobil iaf :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
wow, med din mobil? :eyes: :eyes:
snyggaste bilden jag sett som är tagen med en mobil iaf :) |
jupp, hade bilden varit på mig så hade den varit ännu snyggare..hoho :toothless
Nä men jag är supernöjd över den mobilen!
Detta är ändå inte den bästa kvalitén, bara den "normala" ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
|
nästan lika hårig på bröstet som mig :) |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
HOLY !
Scary motherf.u.c.k.e.r :haha: :D
Tagen med min Sharp GX30 phone ;)
kanske ska tillägga att detta är Stiiiiiiiiv |
Är det inte den kameran som har 1 megapixels upplösning på den inbyggda kameran? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by P4z!
Är det inte den telefonen som har 1 megapixels upplösning på den inbyggda kameran? |
jupp! |
|
|
| reveal |
Mycket bra kvalitet för att vara tagen med en telefon :)
Dock ska man ju inte stirra sig blind på upplösning, det viktiga är att det är bra optik. En kamera på 3 megapixel kan ge mycket sämre bilder än en med 1 megapixel. |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by P4z!
Är det inte den kameran som har 1 megapixels upplösning på den inbyggda kameran? |
Hur mycke minne? Och hur många bilder på högsta kvalitéen? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Try
Hur mycke minne? Och hur många bilder på högsta kvalitéen? |
Det är ett 6MB mini-SD som sitter i telefonen när man köper den.
Har inte koll på hur många kort på bästa kvalitén man kan ha, men dom ligger runt 100-120kb. Bara att plocka ur kortet och trycka in i en kortläsare till datorn.
Man kan ha upp till 256MB, rätt gött när man har lite MP3-låtar och sånt också :)
Har inte haft något problem öht med den telefonen, supernöjd! |
|
|
| EsseT |
JAYBEE HAHA STEVE i ett nötskal =) vart tog du den bliden :)
Själv tänkte jag lägga upp en bild men jag undrar hur man gör det under sina egna inställningar... tips någon :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by EsseT
JAYBEE HAHA STEVE i ett nötskal =) vart tog du den bliden :)
Själv tänkte jag lägga upp en bild men jag undrar hur man gör det under sina egna inställningar... tips någon :) |
du måste ha en server att lägga upp bilden på för att sedan länka till den :)
eller menar du i avataren? för isf behöver du ingen server... =) |
|
|
|
|