|
Posta bilder på er själva! (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Connector
Har skaffat hår nu... så dbl kan sluta mobba mig!
:p |
Det va du som va gay va? :D :D :D
No offense...
Kunde inte hålla mig |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Connector
Har skaffat hår nu... så dbl kan sluta mobba mig!
|
hahahahaha... gullig du ser ut:p ;) |
|
|
| RebeL9 |
wei wei vad ska man säga lixom =) =) =)
mjååååå det här var ju inte helt kasst Julia =)
du sa att du var svenskättling om jag inte hajjat fel. Eller har du svenska föräldrar som är bosatta i USA?
=) =) |
|
|
| magati |
 |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Det va du som va gay va? :D :D :D
No offense...
Kunde inte hålla mig |
FU
and...
| quote: | Originally posted by dbl
hahahahaha... gullig du ser ut:p ;) |
FU 2!
och yes, jag är jävligt gullig :p |
|
|
| miZ PicCi |
| quote: | Originally posted by RebeL9
du sa att du var svenskättling om jag inte hajjat fel. Eller har du svenska föräldrar som är bosatta i USA?
=) =) |
:gsmile: thx alla..
ja dom är bada svenska,fast amerikanska medborgre nu..bara jag som är född här:) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
:gsmile: thx alla..
ja dom är bada svenska,fast amerikanska medborgre nu..bara jag som är född här:) |
ah ok =) =)
värsta softish ju
har du varit i Sverige nån gång? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Connector
Har skaffat hår nu... så dbl kan sluta mobba mig!
:p |
Du, det ser ut som ett hårstrå är lite längre än de andra. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
Du, det ser ut som ett hårstrå är lite längre än de andra. |
Vilket? |
|
|
| Glorie |
| va inte så taskiga!!!!! Connector ser bra ut!!! |
|
|
| Kamelen |
| han är snygg.. fast inte lika sechzig som kamjewlen! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
va inte så taskiga!!!!! Connector ser bra ut!!! |

:p |
|
|
|
|