|
Posta bilder på er själva! (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
härjade på sivans i lördags, här iförd någons snubbes lite för stora huvudbonad
 |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jag i svart, Ayia Napa augusti 2006..svettigt värre :) |
kort kjol i bakgrunden :stongue: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
kort kjol i bakgrunden :stongue: |
I hear you bro´! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
kort kjol i bakgrunden :stongue: |
Fanns värre^^ :p |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
 |
Hon längst till höger skulle jag inte haft något emot att möta :) |
|
|
| Vizay |
| bästa med den bilden är ändå den helt felplacerade killen som syns i bakgrunden :p |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Vizay
bästa med den bilden är ändå den helt felplacerade killen som syns i bakgrunden :p |
tänkte precis samma sak. haha |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
bästa med den bilden är ändå den helt felplacerade killen som syns i bakgrunden :p |
äh, tänk på stackarn, så nära snygga brudar kommer han aldrig mer någonsin komma! |
|
|
| nekholm |
Så här söt var jag på valborg:
Jag och min brud:

(Efter det här har vi båda färgat håret) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Fanns värre^^ :p |

Från Lund, två veckor sedan ;)
De resor nog runt lite här o var :D |
|
|
| jofawe |
| är det bara jag som tycker dem är fula? |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by jofawe
är det bara jag som tycker dem är fula? |
I'm with you Jofawe ;) |
|
|
|
|