|
Posta bilder på er själva! (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Som taget direkt ur Ellos höstkatalog ;) |
couldn't agree more :D världens modell-"pose". No offence scul-bullen. det är en fin bild :)
steve, hehe...höger... aha!!!! :) smart.... |
|
|
| ScuL |
| det vet jag. men jag tog en hel serie tillsammans med en kompis eftersom jag behövde några bilder för min label. de ville ha en bild för i boken av en kompilationsskiva där jag finns med :) jag behöver också skicka in en biografi. :eyespop: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
det vet jag. men jag tog en hel serie tillsammans med en kompis eftersom jag behövde några bilder för min label. de ville ha en bild för i boken av en kompilationsskiva där jag finns med :) jag behöver också skicka in en biografi. :eyespop: |
coolt, har du fått skivkontrakt? :cool: |
|
|
| staz |
sjyst bild toka, vare du som vann backstage pass från nrj?
den suddar ivf ut spekulationerna som cirkulerade kring att mauro picotto skulle varit e'ad. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Huvudkontoret ligger för övrigt i Sveriges mest tjejtäta kommun... Borås :) |
Jojjo, en av de få anledningar att man bor kvar ;)
Å då menar jag INTE att Ellos finns här:toothless |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie

|
OMGHI2U (äntligen fick jag använda mig av den kommentaren!) ;)
| quote: |
sååååååååå, nu kan alla komma å säga HEJ till mig på Tracid-festen i Linköping ;)
|
Självklart! :D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by ScuL
Tog den här igår.. Fullsize bild :)
|
du ser ut som en gammal klasskompis :)
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Som taget direkt ur Ellos höstkatalog ;)
|
hehe |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
coolt, har du fått skivkontrakt? :cool: |
ungefär... jag har en kontrakt för 'nybörjare' typ :)
först blir mina första fyra bästa låtar släppat på en album, och efter det ska vi jobba på enskilda vinylor. det tar up mycket tid så jag vet inte ännu när allt är färdigt :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by ScuL
ungefär... jag har en kontrakt för 'nybörjare' typ :)
först blir mina första fyra bästa låtar släppat på en album, och efter det ska vi jobba på enskilda vinylor. det tar up mycket tid så jag vet inte ännu när allt är färdigt :) |
du ska ha grattis mannen! är glad för din skull :) |
|
|
| ScuL |
| tack men du visste lr? jag berättade redan om det i snabbmataffären när du var här ;) |
|
|
| Glorie |
Nyx, hmmmm ;) jag fattar verkligen inte vad den kommentaren betyder. :p känns lite oroväckande :p
Scul, OJ, det har du inte sagt till mig iaf. Grattis!!!!!!! |
|
|
|
|