|
Posta bilder på er själva! (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| jasså vem är det i din avatar då? :conf: :D |
|
|
| Gate 42 |
Kan väl ta och slänga upp en rätt nytagen bild tagen för typ 2-3 veckor sen på en förfest hos en polare med en balkong :p

patrik - the black shirt edition |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
jasså vem är det i din avatar då? :conf: :D |
menar du mig? |
|
|
| dbl |
| e inte det hon från gilmore girls??? |
|
|
| chjo |
Jag o min blivande fruga på bröllop i england.. |
|
|
| sztation |
| quote: | Originally posted by Sorrow
För hundraelfte gången så ser jag inte ut som Jesus.
Nog för att jag är en gud bakom spelarna, men det är en annan sak.. :D |
:D :D :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by chjo
Jag o min blivande fruga på bröllop i england.. |
Då får man passa på och gratulera :) |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by dbl
e inte det hon från gilmore girls??? |
jepp, alexis bledel, hon spelar rory i gilmore girls, världens bästa serie
chjo, varför ser din blivande fruga så sur ut? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by montana
jepp, alexis bledel, hon spelar rory i gilmore girls, världens bästa serie
chjo, varför ser din blivande fruga så sur ut? |
Alltså, den där tjejen ser inte ut att vara arton bast, jag hade tippat på typ 13-14. På din avatar ser hon ut att kunna vara 18-19, men sällan annars :| Men visst e hon söt alltid :) (och sen beter jag väl mig heller inte som 21 alltid, snarare som 6 eller 7 :rolleyes:
Men tacka vet jag Stacy Oricco eller va hon nu heter ;) |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Alltså, den där tjejen ser inte ut att vara arton bast, jag hade tippat på typ 13-14. På din avatar ser hon ut att kunna vara 18-19, men sällan annars :| Men visst e hon söt alltid :) (och sen beter jag väl mig heller inte som 21 alltid, snarare som 6 eller 7 :rolleyes:
Men tacka vet jag Stacy Oricco eller va hon nu heter ;) |
laszlo, den bilden var tagen när hon var 18 MEN hon är född 16 september 1981 |
|
|
| dbl |

inga kommentarer.. hahahaha |
|
|
| montana |
du ser you nästan lite halv gullig
fan jag måste sova |
|
|
|
|