|
Posta bilder på er själva! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Glorie
Mennnnnn!!!!! Va SÖT!!!!! :) ;) |
lol tack, men nej d e bara jag :p |
|
|
| St_Andrew |
| typ alla bilder e döda juh, tråkigt ville jus ehur alla ser ut... posta nya! jag ska försöka leta upp nån oxå! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
typ alla bilder e döda juh, tråkigt ville jus ehur alla ser ut... posta nya! jag ska försöka leta upp nån oxå! |
ja håller me andrew :D (oh, btw.. andrew.. snygg signatur :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja håller me andrew :D (oh, btw.. andrew.. snygg signatur :D |
hehe, tack :D :D |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja håller me andrew :D |
jag håller me glorie o st_andrew, följ mitt goda exempel o posta en ny bild :toothless |
|
|
| hustler |
Det är jag till vänster, bilden är från i sommras när jag var i Spanien.
:) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hehe det var ingen som hajade min grej dära :p
ATt bråka med någon som sägera att kärlek börjar med bråk var iaf själva poängen haha......hah...eller så var det inte så kul... |
hehe nu låter det skojigt för mig med :D |
|
|
| Vizay |
| jag jobbar på å kirra fram nya bilder...kan ju inte visa mitt gamla jag ;) |
|
|
| cviper |
tja.. min tur väl...

Bilden är tagen på det här årets streetparade - förhoppningsvis får jag bilderna Revive tog oxo, så jag kan lägga upp alla ngnstans.
Som alltid ser jag helt korkad ut på bilder... Tja.. inte mycket att göra åt :rolleyes: |
|
|
| Nicke |
Taget i början av sommaren (med webcam, därför lite sämre kvalitet), nu har jag lite längre hår, och är ganska mycket skäggigare också. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hehe det var ingen som hajade min grej dära :p
ATt bråka med någon som sägera att kärlek börjar med bråk var iaf själva poängen haha......hah...eller så var det inte så kul... |
det e bara dem andra som e lite efter.... fattade på direkten :)
kanske tar och lägger upp nån ny bild på mig.. när jag hittar någon bra :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
det e bara dem andra som e lite efter.... fattade på direkten :)
|
direkt? :stongue: du har ju för fan tänkt på vad han menade sedan den 25 november förra året, då han skrev inlägget :p :crazy: :stongue: |
|
|
|
|