|
Posta bilder på er själva! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
huum..okeej hur fn gör man...har bilder men tror inte dom e upplagda på nätet....finns det nån sida man kan lägga upp gratis på..som kan länka från sen????????
hilfe....:eyes: |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Amnezia
huum..okeej hur fn gör man...har bilder men tror inte dom e upplagda på nätet....finns det nån sida man kan lägga upp gratis på..som kan länka från sen????????
hilfe....:eyes: |
skaffa konto på t ex passagen.se eller maila bilderna till någon snäll själ så lägger han/hon upp dem (t ex jag. [email protected] ) |
|
|
| Glorie |
robstar, jo, det har du rätt i :)
aendy, moral å moral....ja känner bara inte för att lägga upp en bild till allmänt förfogande... |
|
|
| dbl |
| kom igen nu glorie och visa en bild på dig... inte mer än rätt |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Connector
skaffa konto på t ex passagen.se eller maila bilderna till någon snäll själ så lägger han/hon upp dem (t ex jag. [email protected] ) |
aha...d e uppfattat...ska kolla lite...kanske lyckas själv till å med...
hade nått bra ställe förut där det bara var å välja fil å ladda upp.man fick ladda upp 3 lr 6 bilder per konto...kanon men glömt adressen...
men ska kolla passagen..hum
thankz... |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by dbl
kom igen nu glorie och visa en bild på dig... inte mer än rätt |
Då får använda fantasin , du ser ju halva fejset ;)
:D |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Connector
Ni bad om det :)
där har ni mig! |
LOL..diggar den där bilden :D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
LOL..diggar den där bilden :D |
heh... du är inte ensam. Alltid någon som gillar den :)
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
De här e jag de...

.../ Steve |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
Då får använda fantasin , du ser ju halva fejset ;)
:D |
hmm.. fantasin kan ju alltid vara rolig ;), men nä.. vill hellre se ett riktigt foto |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
De här e jag de...
.../ Steve |
, ser sjukt farlig ut :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
, ser sjukt farlig ut :p | He he.... nä jag e inte ett dugg farlig.... får kontra med detta kort...
 |
|
|
|
|