|
Posta bilder på er själva! (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| benni |

tror inte jag har postat en bild på mi förut |
|
|
| jofawe |
haha.. jag TYCKTE väl att jag kände igen den där killen!
Såg inslaget på reprisen i morse .. verkar kul det där spelet.. |
|
|
| Jeremy H |
Hahaha, "pang pang pang" :wtf:
Hade vart kul o gå på det här kanske. Kände tyvärr inte till det :) |
|
|
| Laszlo |
| haha, coolt...rikskändis :) |
|
|
| printer |

Mindre glamorös bild. ;) |
|
|
| Cloudburst |
Haha, men vafan NÅN GÅNG i livet ska man vara mongo på nationell tv. Så är det ju bara! :p
Jeremy, det är öppet imorn också. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Haha, men vafan NÅN GÅNG i livet ska man vara mongo på nationell tv. Så är det ju bara! :p
Jeremy, det är öppet imorn också. |
såg att du var med i dagens GP också. LOL!! :)
så du pluggar på IT-universitetet?
Jag bor i närheten där. Whirloop med för den delen :) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Haha, men vafan NÅN GÅNG i livet ska man vara mongo på nationell tv. Så är det ju bara! :p
Jeremy, det är öppet imorn också. |
Haha, sant :p
Hade lätt kommit idag om jag kunnat :( Jobbigt kandidatarbete ivägen tyvärr..
Jag bor för övrigt på rätt sida älven :p Bor du på Eriksberg Rebel9? |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by RebeL9
såg att du var med i dagens GP också. LOL!! :)
så du pluggar på IT-universitetet?
Jag bor i närheten där. Whirloop med för den delen :) |
Jepp, jag är mediakändis föfan. Folk har kommit fram och flinat och pekat på mig idag. :nervous: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Jag bor för övrigt på rätt sida älven :p Bor du på Eriksberg Rebel9? |
jappz. bott här sedan 95. så jag är pionjär. :toothless |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Jepp, jag är mediakändis föfan. Folk har kommit fram och flinat och pekat på mig idag. :nervous: |
slå de jävlarna |
|
|
|
|