|
Posta bilder på er själva! (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Måste göra som Glorie å visa en bild som är färskare än min mjölk här hemma i kylskåpet... tema "flash the mirror"
Bilden är från sommaren 2000...
Nån som vill ha O´boy ?
|
|
|
| mindshooter |
| det har fastnat en gubbe bakom din sol stefan |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
tjaaaaaaa. ja har fixat digitalkamera nu å tagit en bild som e färskare än er mjölk där hemma i kylskåpet.
dock gör sig inte bilden rättvis, för jag e blondare än så :p
och neeee, ja har inget reflexband på mig :p det e blixten :) hoho, som jag ännu inte förstått mig på HUR man tar bort :p
|
gillar håret :)
nu äntligen har du visat en bild av dig på forumet haha ;)
bra med det. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
bra med det. |
:)
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ljuger spegelbilden eller är det en ring jag ser på "DET" fingret? |
det e en ring, men ingen förlovningsring :p
mind, njaaa :rolleyes: kul att du säger det ändå
jaybee, weeeeee snäll :)
steve...hehe, schyst ;) |
|
|
| dbl |
:eyes: :eek: Äntligen en stor bild på dig :)
har ju bara sett massa små bilder innan.. hehe :)
tog någa kort idag... ska se om jag kan ta och lägga upp nått :) |
|
|
| St_Andrew |
weeeei glorie, snygging ;)
lovar att hälsa på dig om jag nån gång skulle vara på samma fest som dig :)
BTW, varför har man en förlovningsring om man inte är förlovad? :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Grabbar, den sitter inte på vänster hand ;) Det är ju en spegelbild så den sitter på höger ringfinger :toothless |
exakt.. hehe :p |
|
|
| dj_hysterix |
Wow, då har man ju sett glorie! :Dnaajs:toocool:
här är en bild som jag tog hemma hos shytrance, stack direkt efter jobbet :rolleyes: är lite trött dära..jobbat mycket:p

(om bilden inte funkar, klicka på länken och ta bort "http://") |
|
|
| ScuL |
Tog den här igår.. Fullsize bild :)
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
Tog den här igår.. Fullsize bild :)
|
Som taget direkt ur Ellos höstkatalog ;) |
|
|
| ScuL |
hehe kanske. vet inte vad Ello är men har en idé :)
den nya höst collection ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sveriges mest tjejtäta kommun... Borås :) |
jag är inte förvånad över att du har koll på det :p |
|
|
|
|