|
Posta bilder på er själva! (pg. 71)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
Ben you stupid idiot, get your ass out of here :whip::toothless
:wtf: |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by anuga
Nice! Var togs bilden? ser ut som en amerikansk klassisk soptunna vid sidan ;) (TMNT) men tror nog det är insidan av en pickup?
|
hah u are right ;P den togs på garageuppfarten å yes, jag ligger där bak i en pickup..dont ask:p |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by anuga
And for the italien dude... where did you come from? |
He's an interista, they tend to be suckers. :nervous: |
|
|
| zoric |
:haha:
Definetly.
:happy2: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
dont ask:p |
*kliar på tungan* :tongue3 hehehe |
|
|
| InterMilan31 |
| quote: | Originally posted by SMC
He's an interista, they tend to be suckers. :nervous: |
hey :(
and for anuga im an honorary swede i live in Motala at times in the year |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by InterMilan31
hey :(
and for anuga im an honorary swede i live in Motala at times in the year |
Motala  |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by anuga
*kliar på tungan* :tongue3 hehehe |
:disbelief :tongue2 |
|
|
| RebeL9 |
tror inte jag postat i den här tråden tidigare so here we go.
Och lite skamlös smygreklam: Besök gärna min nya sida www.megaman.se |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Och lite skamlös smygreklam: Besök gärna min nya sida www.megaman.se |
Klassisk NES-tunes är ju niice som fan!
Lyssnade på Syntax Error förut när dom sände det i P3.
Låten från Flashman's bana är ju sköön :) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by RebeL9
tror inte jag postat i den här tråden tidigare so here we go.
Och lite skamlös smygreklam: Besök gärna min nya sida www.megaman.se |
Tung björn i bakgrunden :) :happy2:
Ingen fara, jag har en apa.
Edit: Tiger |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Klassisk NES-tunes är ju niice som fan!
Lyssnade på Syntax Error förut när dom sände det i P3.
Låten från Flashman's bana är ju sköön :) |
Frank i P3 :)
Skön Dr Wily mix. Antar att det kommer fler Mega Man låtar där i framtiden Rebel? |
|
|
|
|