|
Posta bilder på er själva! (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
lärde ni känna varandra genom TA?:eek: |
Vi är rätt många som lärt känna varandra via TA :) |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by reveal
Vi är rätt många som lärt känna varandra via TA :) |
nu känner man sej ju mobbad:( :p |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men nu e du ju på väg å lära känna oss... Själv har jag träffat runt 50 SWETAs och känner mer eller mindre lika många... ingen kände jag innan så jag har SWETA allt att tacka för :D |
jo man lär ju träffas nån gång:D :p |
|
|
| NooN |
Ja, jag vet att det är larvigt :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
jag har SWETA allt att tacka för :D |
jag me! Schysta människor hela bunten, som jag träffat. vissa har ja mer kontakt me, andra mindre. Skulle gärna träffa fler... off forumet så att säga... "gå ut med", "hänga med", "ta en fika med" etc.
men det e ju rätt svårt när ingen bor i LKPG.
träffa folk från internet är kul, jag har inga dåliga erfarenheter, bara bra (och jag har träffat en del) |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag me! Schysta människor hela bunten, som jag träffat. vissa har ja mer kontakt me, andra mindre. Skulle gärna träffa fler... off forumet så att säga... "gå ut med", "hänga med", "ta en fika med" etc.
men det e ju rätt svårt när ingen bor i LKPG.
träffa folk från internet är kul, jag har inga dåliga erfarenheter, bara bra (och jag har träffat en del) |
Det var kul att höra glorie.. ;)
Då kan vi ta en fika någon gång kommer förbi Linköping :happy2:
Den dagen jag tar körkort dvs.. :crazy: |
|
|
| Proximus |
dj:ar för jakes spooky spooky spooky helloween
weeeeeeeeeeeeee
 |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by Proximus
dj:ar för jakes spooky spooky spooky helloween
weeeeeeeeeeeeee
|
Bra där Proximus du är upplärd av den bästa :toothless |
|
|
| swe_Trancer |
nu ska det fan funka!!!:mad:
 |
|
|
| Glorie |
swe_Trancer, weeeeeeeeeeeeei, den funka :p :)
Zliten, hehe, aaa det låter bra det! :) jag e dock rädd för fiskar om de inte är tillagade, så ta inte med dig en sån :p rå :D
Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen? :) jag måste ha trott att du var äldre :D ja trodde du var över 25 :D men jag ser att jag kanske hade fel.
och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat :D hehe, rätt skönt iofs ;) Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar :) |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by Glorie
swe_Trancer, weeeeeeeeeeeeei, den funka :p :)
Zliten, hehe, aaa det låter bra det! :) jag e dock rädd för fiskar om de inte är tillagade, så ta inte med dig en sån :p rå :D
Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen? :) jag måste ha trott att du var äldre :D ja trodde du var över 25 :D men jag ser att jag kanske hade fel.
och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat :D hehe, rätt skönt iofs ;) Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar :) |
Haha näää va inte rädd för att jag ska ta med några fiskar..
men bli däremot :nervous: över att jag kommer ta en fisketur därnere.. men du behöver ju inte följa med.. :D
PS: Vi Sthlm-are äter väldigt mycket på Mcd kan jag tilläga.. :tongue3 |
|
|
| swe_Trancer |
Om nån känner för att onanera till min bild, så tillåter jag det...
;) :rolleyes: |
|
|
|
|