|
Posta bilder på er själva! (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ere nån här som reflekterat över att detta är en "posta bild" tråd...? Med tanke på att tråden är länkad i arkivet för att folk ska hitta hit och därmed bilder på oss... |
jupp, du kan väl ta och "städa" lite :) |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Glorie
Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen? :) jag måste ha trott att du var äldre :D ja trodde du var över 25 :D men jag ser att jag kanske hade fel.
|
Jasså? Hva fikk deg til å tro at jeg var så gammel da? :) Tar det som et kompliment uansett, selv om jeg kun er 19. Blir 20 den 2.februar, og da er det lite som skal stoppe meg fra å gjøre langt flere Sverige-turer i fremtiden ;) |
|
|
| staz |
| vi skulle kunna ha en sticky tråd kallad nåt i stil med "SWE TA PICCYS" eller nåt, där det bara är bilder och tråden är låst, lr nåt. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by staz
vi skulle kunna ha en sticky tråd kallad nåt i stil med "SWE TA PICCYS" eller nåt, där det bara är bilder och tråden är låst, lr nåt. | hmm men om den är låst hur lägger man då in nya bilder? jag tror jag har 2 bilder av mig på sweta. man kan väl antingen städa denna tråd eller så kan man göra en ny tråd där ENDAST bilder får postas och så kan man posta fler bilder på sig själv om man vill men ingen text förutom kanske en kommentar till bilden. sen om någon skriver något mer än så, kan ju kenny ta bort det. och så kan man låsa denna tråden. det vore nästan enklast. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
hmm men om den är låst hur lägger man då in nya bilder? jag tror jag har 2 bilder av mig på sweta. man kan väl antingen städa denna tråd eller så kan man göra en ny tråd där ENDAST bilder får postas och så kan man posta fler bilder på sig själv om man vill men ingen text förutom kanske en kommentar till bilden. sen om någon skriver något mer än så, kan ju kenny ta bort det. och så kan man låsa denna tråden. det vore nästan enklast. |
Det var det denna tråden var till för från början... sen behövs det inte komenteras egentligen på varje bild då det inte var syftet riktigt... Sen tycker jag inte mindshooter ska behöva städa runt på forumet eller stänga ner denna tråden eller andra, det gör detta forum mer fritt & ledigt... man bör bara tänka efter lite innan man postar... fan känner mig som värsta gnällkärringen :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det var det denna tråden var till för från början... sen behövs det inte komenteras egentligen på varje bild då det inte var syftet riktigt... Sen tycker jag inte mindshooter ska behöva städa runt på forumet eller stänga ner denna tråden eller andra, det gör detta forum mer fritt & ledigt... man bör bara tänka efter lite innan man postar... fan känner mig som värsta gnällkärringen :p |
gnäller tycker jag inte du gör, men kärring e du fanimej ;) |
|
|
| JayBee |
| steffo: jo men det är ju lite sent nu. anledningen varför jag tycker det skulle vara en bra ide är för att då kan man använda en bild tråd som ett arkiv.. typ vem var det nu igen, jo jag kan kolla i bild tråden. men det går ju inte nu för det finns typ 30 sidor och en bild på vart annan sida :P lite stränghet kan löna sig. |
|
|
| nekholm |
En sticky med bilder på alla låter ganska bra. Så kan man fortsätta posta sina bilder här, och sen så lägger han/hon som öppnar den nya tråden till bilderna dit. Enkelt ;)
Eller så kanske man kunde använda denna tråd, och sätta alla bilderna i den första posten.
Eller en SWETA fotosida.
Eller en relativt bild på mej (från 29.10):
(Ganska orakad där, ännu orakadare nu ;)) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by nekholm
En sticky med bilder på alla låter ganska bra. Så kan man fortsätta posta sina bilder här, och sen så lägger han/hon som öppnar den nya tråden till bilderna dit. Enkelt ;)
Eller så kanske man kunde använda denna tråd, och sätta alla bilderna i den första posten.
Eller en SWETA fotosida. |
isf en sweta fotosida, där man enkelt kan bläddra. men aja, kommentarer i den här tråden tycker jag bar ae bra.... blir roligare så ju :) |
|
|
| JayBee |
jo men då skulle nån behöva ansvara för det hela, varken sig man väljer en websida, dubbel tråd eller allt i första posten. det gäller väl helt enkelt att nån tar itu med det hela :D
nekholm: kommer du från mehico eller? :toothless :toothless :stongue:
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har faktiskt funderat på några månader att göra en enkel sida som vi SWETAs har tillgång till där vi kan lägga upp bilder... dels på oss själv och dels på fester vi har vart på... inte som en comunity utan mer som en sida med samlade bilder för alla nyfikna
Om nån bara kunde hjälpa mig få igång min webserver så hostar jag... Har ju även tänkt länge hosta min FTP och ShoutCast där 24/7 ett bra tag också.... |
|
|
| St_Andrew |
| annars har jag en webserver som nästan e upep 24/7, så jag hostar gärna, vet dock inte om jag har tid att fixa en hemsida just nu bara... |
|
|
|
|