|
Posta bilder på er själva! (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
från i lördags när jag skulle ut o festa

:p |
|
|
| Proximus |
dbl, du är från götet.. whats the deal med rosa skjortan? :p
säg inte att ni måste se ut som brats där med för att hukka brudar ;P :toothless |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Proximus
dbl, du är från götet.. whats the deal med rosa skjortan? :p
säg inte att ni måste se ut som brats där med för att hukka brudar ;P :toothless |
jag hoppas verkligen inte DBL hänger på XLNT .. där är ju baaaara bratz |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Proximus
whats the deal med rosa skjortan? :p
|
Pass för rosa skjortor men gärna din breitling.:stongue: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Proximus
dbl, du är från götet.. whats the deal med rosa skjortan? :p
säg inte att ni måste se ut som brats där med för att hukka brudar ;P :toothless |
hehe... dem flesta skulle jag la egentligen tro har det bara för att det e en brat stämpel typ... själv så köpte jag den bara för att jag gillar färgen rosa just nu....
men neee.. många behöver la brat stuket för att fixa brudar... men själv behöver man ju knappast det... e ju så jäkla söt och snäll så.. haha :p
jofawe: nääädå.. ehm.. haha.. men ne, faktiskt inte.. men sen oandra sidan så finns ju inte XLNT längre.. e ju Honey nu.. och där har jag däremot varit nån gång ;) |
|
|
| miZ PicCi |
ok här är ett par bilder pa mig @ Spirit nyc..


:clown: |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
ok här är ett par bilder pa mig @ Spirit nyc..


:clown: |
söt som få
va tvungen att smöra lite .. :toothless |
|
|
| keddo |
på tiesto
åså en bratbild :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by keddo
söt som få
va tvungen att smöra lite .. :toothless |
Såklart... hon är ju Svensk... :gsmile: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Såklart... hon är ju Svensk... :gsmile: |
Kunde inte sagt det bättre själv :p |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
ok här är ett par bilder pa mig @ Spirit nyc..
snip
|
:D
Övriga TA tjejer kan slänga sig i väggen, vi på SWETA har ju top 10 säkrade. :haha:
...eller nått... |
|
|
| Connector |
Har skaffat hår nu... så dbl kan sluta mobba mig!
:p |
|
|
|
|