|
Posta bilder på er själva! (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
ser ut som att du e helt lost med vatten flaskan.. hehehehe.
hahahaha.. LMAO :haha: |
|
|
| reveal |
hehe verkligen :) "blev flaskan bra? vad ska jag göra nu???" :stongue:
borde man inte göra en sån där sida som vi snackade om att göra ett tag? med "presentationer" på folk, där kunde man iaf samla alla bilder på folk |
|
|
| ScuL |
hahah kenny ROFL :D
den här är sjukt bra :stongue: |
|
|
| NooN |
| "Oh Shiva, bless this bottle of water wich gives me the energy to dance like a maniac." |
|
|
| Powell |
| mindshooter, ser ut som du gör något move från 70:talets disco floor på första bilden :tongue2: |
|
|
| fruktsoppa |
det där är jag.
nångång. inte i vanliga fall. |
|
|
| Nicke |
En till som har drabbats av ninjafebern :/ |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
det där är jag.
nångång. inte i vanliga fall. |
lol :) ringen knäcker iofs.... Hade jag sådär mycket pengar så skulle jag kunna känna kebab istället för skolmat varje dag! |
|
|
| reveal |
| vad är grejen med att ha en ninjabild som avatar? nåt påhitt i det engelska forumet, som spridit sig till chill-forumet, lönt? jag fattar inte det roliga :) |
|
|
| zamson |
| den där ninja hysterin va kul i början - nu har den gått i överstyr.. :p |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
lol :) ringen knäcker iofs.... Hade jag sådär mycket pengar så skulle jag kunna känna kebab istället för skolmat varje dag! |
usch nej. kebab.
har en rolex längre ner på armen.
så där ja. nu är bilden ändrad. |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by hustler
Det är jag till vänster, bilden är från i sommras när jag var i Spanien.
:) |
haha, måste bara säga vilken jäkla stek du ser ut att vara... äkta hockeypojke alltså.. |
|
|
|
|