|
Het officiële Gaming Topic (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Flippe |
ik had 31 punten..
het is maar een wazig spel. Een podia, geld te snel er door heen! |
|
|
| Dj Lex |
| Ik had er gister 107. Wat zijn de high scores, want die lijst opende niet bij mij. |
|
|
| MaGiK54 |
| Heeft iemand nou al de Sims 2 gespeeld, hoor van een hoop mensen dattie verslavend is. |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Heeft iemand nou al de Sims 2 gespeeld, hoor van een hoop mensen dattie verslavend is. |
M'n broer heeft 'm en is er idd ook zeer te spreken over. Zelf heb ik er helaas geen tijd voor, want het is idd verslavend |
|
|
| MaGiK54 |
| Heb net de sims 2 voor het eerst gezien en denk dattie wel gekocht gaat worden, vindt hem alleen aan de prijs 55 pleuro´tje hoop centjes voor een pc-game. |
|
|
| Daveje |
| ik heb em nu een maand... na 1 week begon het al te vervelen.. tis nog altijd teveel van hetzelfde. dagen zijn nog steeds te kort enzo best jammer. :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Daveje
ik heb em nu een maand... na 1 week begon het al te vervelen.. tis nog altijd teveel van hetzelfde. dagen zijn nog steeds te kort enzo best jammer. :( |
Heb nog nooit een sim-spel gespeeld, zallie dan ook zo snel gaan vervellen. |
|
|
| Daveje |
| mwah goeie vraag, ik vond het in ieder geval best tegenvallen qua speelduur. mischien dat jij het een stuk langer uithoud:) ik w8 in ieder geval op GTA SAN ANDREAS:eyes: !!! |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Daveje
mwah goeie vraag, ik vond het in ieder geval best tegenvallen qua speelduur. mischien dat jij het een stuk langer uithoud:) ik w8 in ieder geval op GTA SAN ANDREAS:eyes: !!! |
die komt toch nie uit voor de PC ??
wel balen dan
:whip: |
|
|
| Daveje |
jawel, maar pas midden 2005 ofzo...
gelukkig heb ik ook een PS2 :crazy: |
|
|
| Ding Chavez |
| Nog een trailertje uitgekomen van San Andreas voor de releasedate. Zoals was te verwachten een hoog gangsta-rap gehalte, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Nog 5 daagjes :) |
|
|
|
|