|
Het officiële Gaming Topic (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| drpeer_holland |
| Ook half-life 2 heeft zijn GOLD status bereikt, en wordt verwacht op 16 november...eindelijk... |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Chicane
Tijd om de agenda's erbij te pakken:
16 November, officiele releasedatum van Half-Life 2 over deze hele aardkloot. Geen gericht, tis nu echt officieel: Half-Life² is gold :D |

Voor de onbekenden, die kerel is een hoge pief bij Valve :D
16 november, mooi. Nog iets eerder dan werd aangenomen. Mocht ook wel want het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurt... |
|
|
| Supreme Theory |
Heb half life 2 al via steam gepre-ordered en gepreload... Zo kan ik mooi al counterstrike source spelen tot HL2 16 nov. gereleased word!!
GO VALVE!!!! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Heb half life 2 al via steam gepre-ordered en gepreload... Zo kan ik mooi al counterstrike source spelen tot HL2 16 nov. gereleased word!!
GO VALVE!!!! |
Ik zit er ook over te denken om em te preloaden, scheelt toch weer aardig wat eurootjes. Helemaal met de huidige koers. Maar heb jij al geprobeerd die files te back-uppen? Ik wil ze dan namelijk wel op een DVDtje achter de hand hebben...
Back-up info staat hier. |
|
|
| Magic83 |
| Blegh, je moet om HL2 te kunnen spelen perse internet hebben. Nou heeft bijna iedereen dat wel maar vind het toch maar een dom idee. Tijdens het installeren maakt het spel verbinding met Steam en moet je inloggen op je steam-account en de CD-key invoeren voordat je kunt spelen. :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik zit er ook over te denken om em te preloaden, scheelt toch weer aardig wat eurootjes. Helemaal met de huidige koers. Maar heb jij al geprobeerd die files te back-uppen? Ik wil ze dan namelijk wel op een DVDtje achter de hand hebben...
Back-up info staat hier. |
Wat is preloaden?
Wat is steam?
Ik ga maybe die nieuwe GTA wel kopen voor de Playstation. |
|
|
| Magic83 |
| Ben geen lid van Steam dus weet niet precies, maar het is zo'n crappy service van Valve geloof ik waar je allemaal producten van hun kunt kopen. Waaronder dus HL2 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat is preloaden?
Wat is steam?
Ik ga maybe die nieuwe GTA wel kopen voor de Playstation. |
maybe?? jezus man, dat is een must-have
ik ga hem absoluut kopen, en wel meteen de 29ste. Moet ik nog wel ff mijn PS2 terug naar huis brengen want vanaf 1 november heb ik stage en ga ik weer thuis wonen |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Magic83
Ben geen lid van Steam dus weet niet precies, maar het is zo'n crappy service van Valve geloof ik waar je allemaal producten van hun kunt kopen. Waaronder dus HL2 |
www.steampowered.com
Lid worden is een groot woord, Steam is gewoon gratis te downloaden. En ik vind het geen crappy service. Handig programma waarin alle games van valve worden ondergebracht. Niet alleen om spullen te kopen, maar bv ook om Counterstrike/Day of Defeat servers op te zoeken en bij te houden. Ook handig omdat automatisch updates van spellen die je hebt worden gedownload, nooit meer zelf kijken of er een update beschikbaar is.
[EDIT]Preloaden betekent dat je alle bestanden van het spel na betaling nu al kunt downloaden, dan worden ze versleuteld op je pc gezet. Zo gauw het spel beschikbaar komt kun je het spel unlocken en gelijk beginnen.[/EDIT] |
|
|
| Remy D |
Woohooo nog een klein weekje en dan eindelijk GTA!!!
:crazy:
En heb ook Donkey Konga besteld. Lijkt me echt phat!! Lekker trommelen. :D:D:D |
|
|
| Supreme Theory |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik zit er ook over te denken om em te preloaden, scheelt toch weer aardig wat eurootjes. Helemaal met de huidige koers. Maar heb jij al geprobeerd die files te back-uppen? Ik wil ze dan namelijk wel op een DVDtje achter de hand hebben...
Back-up info staat hier. |
Heb nog geen backup gedraaid.. maar als het goed is hoef je alleen de gcf files in de backup te stoppen |
|
|
|
|