return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 25)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by TranceZoner
Toch is FFX een van de vetste van de gehele serie man:cool:

, de mijne is gewoon weg!!!!!
Ik wil ook spelen!
Ik heb zelfs nog n vette strategy guide ervan :D

Kan je alle Guardians vinden, zoals die ene Japanse Samurai, ben ff ze naam vergeten:toothless

Je bedoeld de Eon met die hond....? Yoirimbo of zo iets ?
MaGiK54
Hiero site waar trailers op staan van XII, zo geeeeeeeeeil :crazy:

http://media.ps2.ign.com/media/488/488222/vids_1.html

En hier trailers van de dvd FF VII Advent Children: http://media.psp.ign.com/media/608/608155/vids_1.html OMGF I DIE :crazy: :crazy: :crazy:
Chicane
quote:
Originally posted by visje
ja ik heb ook een account kunnen krijgen voor die beta...mensen noemen het het beste spel ooit..nou das dus niet waar. Tis wel een geinig spelletje maar thats it

Het spel begint pas als je lvl 60 bent :)
visje
ja maar om nou eerst een uurtje of 500 te spelen voordat het spel pas echtbegint lijkt me toch iets te veel van het goede :S
Chicane
Zodra de battlefields live zijn kan je pas goed je mening aanpassen, dat hele concept schept hoge verwachtingen. Maar bijvoorbeeld instances zoals Blackrock Deeps en Blackrock Spire, Maraudon, Scholomance en Onyxia's lair zijn echt juweeltjes, alleen je moet wel lvl 50-60 er voor zijn :)
AversusZ
zo gisteren was het ff flink chaos op de server van WoW :p Ter afsluiting van de Beta waren er ff wat demonen los gelaten.

vrijdag eindelijk voor het "echie" beginnen
Chicane
Heb er weinig van meegekregen helaas, ik heb wel de demonen kunnen zien maar aanvallen ging helemaal niet omdat het minstens een minuut duurde voor je iets kon doen waarna je de melding kreeg "Target not in Front of you", was die gluiperd terwijl je aan het laggen was alweer ergens anders, oftewel 1 fps en 2000ms lag :(

Jammer van m'n lvl 55 human rogue, maar goed weer een paar dagen powerlevelen komt het ook weer goed :)
dj_spare
Gisteren was niet veel soeps op de servers nee, hopen dat het geen voorbeeld is voor de retail versie.. en echt matten kon je niet gister nee, wel naakt dansen terwijl je vriendjes afgeslacht worden trouwens:

Fight
WHAAA, die beta is echt vet!
'k heb mijn exemplaar alvast besteld. Kan niet wachten tot vrijdag.
'k zat in een raid van zo'n 30 personen tijdens bij die demon attack. We hebben lekker Infernals en Fel Hounds gedood voor de poorten van Ironforge. Was zeer gaaf! zaten veel nederlanders in die raid trouwens...

'k ga spelen met een Night-elf rogue. geweldig karakter...
dj_spare
quote:
Originally posted by Fight
WHAAA, die beta is echt vet!
'k heb mijn exemplaar alvast besteld. Kan niet wachten tot vrijdag.
'k zat in een raid van zo'n 30 personen tijdens bij die demon attack. We hebben lekker Infernals en Fel Hounds gedood voor de poorten van Ironforge. Was zeer gaaf! zaten veel nederlanders in die raid trouwens...

'k ga spelen met een Night-elf rogue. geweldig karakter...

ik word me toch een partij naar van al die zweden daar... dikke invasie man :( maarja een Nederlandse guild is ook niet moeilijk te vinden :)

Chicane
Ik zat op PvP Beta Server (zonder nummer) als Nyana (main) en Chicane (alt.)

Ik ga in retail over op PvE omdat teneerste de meeste guildmembers daar naar toe gaan (www.renegade-legion.org) maar ook omdat we nu al een alliantie hebben andere guilds wat tengoede komt voor high lvl instances zoals Maraudon, Zul'Farrak, Stratholme, Scholomonce, Black Rock en uiteindelijk het ultime: het verslaan van Onyxia :D
Phortje
Ik ga weer PvP in de retail! Beta was cool, niet zo heeel veel tijd gehad om te spelen, maar ach :) In de US open beta had ik een Rogue, in de EU FB een Warlock en ik zit me te bedenken wat ik in retail ga doen :) Beide characters bevielen wel :p Maar ik denk dat ik weer een Rogue ga bouwen aangezien ik veel zal Solo'en omdat ik er niet vaak ben. Stealth is toch wel ERG handig soms ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Privacy Statement